Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-13, 08:34
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Nu hänger du upp dig på fel saker, du ville få insyn hur proffs löser sina problem.
Tony är 110% öppen med vad han och hur han gör det

Håller med här. Dock tar jag det med en nypa salt när han pratar om sarms eftersom han pratar väldigt mycket gott om dom och även säljer dom så det kan vara säljknep. Men allt om steroider är riktigt lärorikt.

mvh
Citera
2017-04-13, 08:38
  #14
Medlem
Jag har personligen kurat i mer än 5 år så gott som konstant med vissa pauser. Inget håravfall. Ingen acne eller någon enstaka här o där på axlarna. Gyno hade jag sen tonåren så det har jag opererat bort. Just gällande gyno är det bland de vanligaste kosmetiska biverkningar alla får. Ulisses, ronnie osv. alla har haft det.

Så på mig syns det inte utifrån att jag kör mer än att jag är under 10% större delen av året och mer muskelmassa. Enda riktiga biverkningarna jag får är högt blodtryck och sämre kolesterol. Men det är ju inget som syns men betydligt värre än acne.

Mvh
Citera
2017-04-13, 11:48
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag har personligen kurat i mer än 5 år så gott som konstant med vissa pauser. Inget håravfall. Ingen acne eller någon enstaka här o där på axlarna. Gyno hade jag sen tonåren så det har jag opererat bort. Just gällande gyno är det bland de vanligaste kosmetiska biverkningar alla får. Ulisses, ronnie osv. alla har haft det.

Så på mig syns det inte utifrån att jag kör mer än att jag är under 10% större delen av året och mer muskelmassa. Enda riktiga biverkningarna jag får är högt blodtryck och sämre kolesterol. Men det är ju inget som syns men betydligt värre än acne.

Mvh


samma bakgrund här, inget hår avfall, ingen acne.. kan bli lite mer under orala kurer men inget som noteras av andra, har haft gyno känningar både mindre och mer extrema som jag har lyckats kontra alla gånger.. igen samma svar, jag är alltid sten hård i kroppen oavsett om jag ligger närmare 20 % BF eller 5 %

tror det har mycket med gener att göra och därefter givetvis kunskap
Citera
2017-04-13, 14:12
  #16
Medlem
Ang Tony Huge så ska man nog ta hans sarms-snack med en nypa salt som sagt ovan då han säljer dem.
Han umgås även med mycket folk som experimenterar, oftast är Coach Trevor med och han vet vad han snackar om och är även rätt extrem i sina egna experiment. (10g testo EW, 1200mg DNP, otroliga mängder GH osv)

Här är ett till proffs, kan vara värt att se.
https://www.youtube.com/watch?v=XKyDTkIQDtg
Citera
2017-04-13, 16:43
  #17
Medlem
Spliffmeisters avatar
Om man förespråka 10 g testo och 1200 mg DNP så borde man låsas in. Testo kör du ALLTID, men lågt. Det är de andra steroiderna man kör i högre doser...

Coach Trevor har ungefär lika mycket respekt som en treåring på dagis...
Citera
2017-04-13, 18:45
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Om man förespråka 10 g testo och 1200 mg DNP så borde man låsas in. Testo kör du ALLTID, men lågt. Det är de andra steroiderna man kör i högre doser...

Coach Trevor har ungefär lika mycket respekt som en treåring på dagis...
Han förespråkar absolut inte några sådana doser.
Han har experimenterat på sig själv.
Nämnde några av dem bara.
Han går endast på trt idag, kolla hans fysik, kolla upp hans utbildning och vilka proffs han coachar först innan du uttalar dig gubben.

Mvh.
Citera
2017-04-13, 19:57
  #19
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Håller med här. Dock tar jag det med en nypa salt när han pratar om sarms eftersom han pratar väldigt mycket gott om dom och även säljer dom så det kan vara säljknep. Men allt om steroider är riktigt lärorikt.

mvh

Helt ening ang Sarms och hans jäkla HGH piller
Men att få en insyn i hur proffsen gör är hans Youtube länk både lärorik och bitvis rätt så underhållande.

Jag känner rätt så många som har kurat och de flesta är över 40 år.
Har ett parsjälvmord som man ändå får klassa som en allvarlig biverkning och någon som sitter på hispan. Men övrigt är det några med gynokänning , försämrade kolesterolvärden fast som går bort när de gått av. Men en biverkning som drabbat mig själv och 1 polare till är konstant högt HB om det nu har med detta att göra. Ligger konstant över 175 och var uppe på 189 på kur nu senast. Sen är det bara 1 som jag vet som fick jäkla bekymmer med acne. Och de flesta av oss har barn och inte haft några bekymmer med att få det.
Flera av oss har skannat hjärtana med lyckade resultat.
Så summa summarum peppar peppar ta i trä har vi alla klarat oss väldigt väl.

Och vi alla ser både yngre och fräschare ut än vad våra gamla polare gör i regel.
Testo 4 life
Citera
2017-04-15, 13:46
  #20
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Om man förespråka 10 g testo och 1200 mg DNP så borde man låsas in. Testo kör du ALLTID, men lågt. Det är de andra steroiderna man kör i högre doser...

Coach Trevor har ungefär lika mycket respekt som en treåring på dagis...
Nu vet jag inte vad du menar med att "ALLTID köra testo men lågt", i förhållande till övriga steroider i höga doser. Men hoppas du inte menar att man alltid skall köra högre dos mg per mg av övriga steroider än vad man gör med testo per mg.. Inte så nyttigt att ligga på 500mg stanozolol eller 500mg dianabol per vecka och sen tänka på hälsan och hålla testot lågt på 250mg vecka..

Ont: Säkerligen så gör proffsen regelbundna läkarkontroller, dom flesta har säker en egen läkarkontakt som dom konsulterar för hälsokontroller och övrig vård. Tror dock inte det är så vanligt att dom får steroiderna "under bordet" av sina läkare. Inte i västvärlden i alla fall, och det beror nog inte på läkarmoralen, utan snarare på att utbudet av steroider är väldigt begränsat här och i USA.

Men en god läkarkontakt kan i alla fall förse sin klient med alla tänkbara mediciner mot alla biverkningar som ett högdos-bruk orsakar.
Det vill säga mediciner mot hjärt/kärl-sjukdomar, östogenhämmare, mediciner för prostatabesvär, som också lindrar akne, håravfall etc samt en massa andra medikamenter som kan tänkas komma till användning för ett proffs.
Citera
2017-05-13, 15:25
  #21
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Om man förespråka 10 g testo och 1200 mg DNP så borde man låsas in. Testo kör du ALLTID, men lågt. Det är de andra steroiderna man kör i högre doser...

Coach Trevor har ungefär lika mycket respekt som en treåring på dagis...

Vilken skit du snackar. Coach T förespråkar ju en lägre dos testo som bas. Finns flera videos där han beskriver det tydligt, men en svensk idiot som inte har engelska som hemspråk har antagligen svårt att förstå.
Citera
2017-05-13, 15:43
  #22
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Tony Huge är en pajas av rang med ett bröst som ser ut som någon har skjutit han med en hagelbössa...

Följ inte den dåren..

Du är den riktiga pajasen,
Tony Huge är en extremt positiv rolig figur som agerar istället för att sitta inne på ett forum och chatta och enbart sprida negativitet.
Vem är du egentligen,antagligen en pajas i svettig Gasp sweatshirt?
Sen är det ite Tony man lyssnar på utan Coach Trevor, men honom hatar du ju ännu mer och förtalar.
Sök hjälp du är en bitter pajas som spelar galen på chattforum, din tid är förbi.

Och vad är du för en dekadent bola-bög som sitter och kommenterar, betygsätter en annan mans bröst? Åk till valfri svensk bb tävling och kommentera alla fula vidriga kroppstyper och fula bröst istället för att sitta här och spela tuff.
__________________
Senast redigerad av Eroticon6 2017-05-13 kl. 16:19.
Citera
2017-05-13, 15:50
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Om man förespråka 10 g testo och 1200 mg DNP så borde man låsas in. Testo kör du ALLTID, men lågt. Det är de andra steroiderna man kör i högre doser...

Coach Trevor har ungefär lika mycket respekt som en treåring på dagis...

Snackar goja! Trevor har testat 10g testo men det var inte värt det sa han! Han har även kört 1200mg DNP men det säger han att ingen borde göra heller och han hade allt som kunde tänkas behöva för att stoppa han från att bli för varm. Du snackar skit! Bara för dom nämner att dom gjort det så betyder det inte att dom förespråkar det!

Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Vilken skit du snackar. Coach T förespråkar ju en lägre dos testo som bas. Finns flera videos där han beskriver det tydligt, men en svensk idiot som inte har engelska som hemspråk har antagligen svårt att förstå.

I regel förespråkar han låg dos testo ja. Men testo dosen är direkt korrelerad med dosen legit GH som är i kroppen. mycket GH = mycket testo. Inget GH = låg dos testo.

Mvh
Citera
2017-05-13, 16:11
  #24
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Nu vet jag inte vad du menar med att "ALLTID köra testo men lågt", i förhållande till övriga steroider i höga doser. Men hoppas du inte menar att man alltid skall köra högre dos mg per mg av övriga steroider än vad man gör med testo per mg.. Inte så nyttigt att ligga på 500mg stanozolol eller 500mg dianabol per vecka och sen tänka på hälsan och hålla testot lågt på 250mg vecka..

Ont: Säkerligen så gör proffsen regelbundna läkarkontroller, dom flesta har säker en egen läkarkontakt som dom konsulterar för hälsokontroller och övrig vård. Tror dock inte det är så vanligt att dom får steroiderna "under bordet" av sina läkare. Inte i västvärlden i alla fall, och det beror nog inte på läkarmoralen, utan snarare på att utbudet av steroider är väldigt begränsat här och i USA.

Men en god läkarkontakt kan i alla fall förse sin klient med alla tänkbara mediciner mot alla biverkningar som ett högdos-bruk orsakar.
Det vill säga mediciner mot hjärt/kärl-sjukdomar, östogenhämmare, mediciner för prostatabesvär, som också lindrar akne, håravfall etc samt en massa andra medikamenter som kan tänkas komma till användning för ett proffs.


Det finns en anledning varför så många proffsbyggare hänger i Kuwait på Oxygen gym.

Går inte att jämföra inject och orala sådär men om man tar coach Trevor som muppmeister baktalar så har han exempelvis vid ett tillfälle kört 300mg testo och 1200 mg deca.
Han har kört högre doser deca och då ökat dosen testo. Det är en högre dos mg primo och deca vs testo man talar om. sen är väl som proffsbyggare mer eller mindre standard att ligga på 50mg dbol och 50-100mg anadrol.
Coach trevor har brukat sjuka mängder tillväxthormon och testosteron då han experimenterat, men man får skilja på hans egna extrema experiment och vad han anser optimalt.
Han gick för övrigt ner i vikt istället för upp vid det tillfället då han låg på 10g bola ew.
Bara för coach testat att ligga på 150 mg anadrol per dag så betyder det inte att han förespråkar det, han erkände själv att han mådde piss, tappade aptiten helt och kunde inte äta. Men pruttmeister verkar inte förstå engelska.
__________________
Senast redigerad av Eroticon6 2017-05-13 kl. 16:17.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback