2017-05-14, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Var så säker! Vi har inte gett upp även om luften gick ur oss när manifestationen blev inställd. Vi kommer igen. Själv är jag verkligen taggad.

Sexigt ni får ta lite film och bild så vi som inte bor i Stockholm också kan njuta av att se manifestationen och särskilt din cum walk om du gör en typ det sexigaste som finns, att se en kvinna gå helt oblyg runt bland allmänheten med sperma på ansiktet! Jag och tjejen/exet har gjort det ett par gånger
Citera
2017-05-14, 10:30
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gissamusiken
Sexigt ni får ta lite film och bild så vi som inte bor i Stockholm också kan njuta av att se manifestationen och särskilt din cum walk om du gör en typ det sexigaste som finns, att se en kvinna gå helt oblyg runt bland allmänheten med sperma på ansiktet! Jag och tjejen/exet har gjort det ett par gånger

Vad kul att du gick på mitt skämt! Nej något sådant häftigt scenario kommer vi inte att kunna bjuda på. Jag tycker det räcker med vår sensuella klädsel. Sedan får ni fantisera resten.
Citera
2017-05-14, 11:29
Medlem
Citat:
Vad kul att du gick på mitt skämt! Nej något sådant häftigt scenario kommer vi inte att kunna bjuda på. Jag tycker det räcker med vår sensuella klädsel. Sedan får ni fantisera resten.

Jo det räcker absolut, men man kan ju drömma
Citera
2017-05-14, 15:48
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Bra där, jag är säker på att du lämnar nån form av tanke efter dig. Jag är tacksam för alla som ens försöker.

Jättetack och kram för att du inte gav mej ett nyp utan istället uppmuntran! Det behövde jag verkligen med tanke på hur debatten på cafét utvecklades. Det gick ju som sagt inte särskilt bra för mej. Det var jag som borde skärpa mej och inte komma med rasistiska påhopp fick jag veta. Och vad värre var , de fick sympatiyttringar av andra cafégäster som hörde vår debatt. Det satt bland annat ett gäng sunkigt klädda kvinnor som applåderade varje gång jag blev tilltryckt i en replik. Vet inte om det var ett feministgäng eller vänsterflummare.

Det slog mej sedan att det är inte omöjligt att om manifestationen ägt rum att vi också mött motstånd inte bara från äldre invandrarkvinnor utan även radikala feminister och vänstersympatisörer. Detta med tanke på vad jag upplevde. Men även om man möter motstånd och kommer till korta och känner sej totalt nergjord kan man för den skull inte ge upp. Inte när det handlar om att få upp kvinnors ögon för den hedersrelaterade kultur de lever i och faktiskt omhuldar. Naturligtvis tar det tid att förändra och den måste komma inifrån dem själva. Hoppas i alla fall att något väcker till eftertanke.
Citera
2017-05-14, 19:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jättetack och kram för att du inte gav mej ett nyp utan istället uppmuntran! Det behövde jag verkligen med tanke på hur debatten på cafét utvecklades. Det gick ju som sagt inte särskilt bra för mej. Det var jag som borde skärpa mej och inte komma med rasistiska påhopp fick jag veta. Och vad värre var , de fick sympatiyttringar av andra cafégäster som hörde vår debatt. Det satt bland annat ett gäng sunkigt klädda kvinnor som applåderade varje gång jag blev tilltryckt i en replik. Vet inte om det var ett feministgäng eller vänsterflummare.

Det slog mej sedan att det är inte omöjligt att om manifestationen ägt rum att vi också mött motstånd inte bara från äldre invandrarkvinnor utan även radikala feminister och vänstersympatisörer. Detta med tanke på vad jag upplevde. Men även om man möter motstånd och kommer till korta och känner sej totalt nergjord kan man för den skull inte ge upp. Inte när det handlar om att få upp kvinnors ögon för den hedersrelaterade kultur de lever i och faktiskt omhuldar. Naturligtvis tar det tid att förändra och den måste komma inifrån dem själva. Hoppas i alla fall att något väcker till eftertanke.
Välkommen till samma situation som jag/vi lever i, för att vi anser att män också är människor och förtjänar mänskliga rättigheter.
Det är fullständigt omöjligt att diskutera eller argumentera med blinda ideologer. Feminismen har både media och regeringen på sin sida. Och tiotusentals genuscertifierade DJs.

De kommer med tillmälen, de är många fler och till slut driver de ut dig med våld. De är orsaken till att fascism fortfarande finns. Se här: https://youtu.be/81k93Guu-Oc
Citera
2022-10-25, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Är det foppatofflor, mjukisar och Norrlands guld-tischa som gäller då?
Om sverigevännerna själv får välja.

Som manifestation, för att få genomslag, så kan man väl kanske "enas" eller åtminstone komma med rekommendationer på klädsel. Så att de flesta följer samma tema.

Sen spelar det nog ingen roll vilken stil det är, bara det är typiskt svenskt och inte typiskt kvinno-förtryckande klädsel.
Citera
2022-10-25, 21:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hahaha ja just det detta kommer jag ihåg.

Varför försöker inte alla korkade luder som klipper håret på internet att ge sig ut i lite förorter i sitt eget land istället för all fejkad upprördhet över Iran? Det var i Sverige Fatima dog.
Citera
2022-10-25, 22:13
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahaha ja just det detta kommer jag ihåg.

Varför försöker inte alla korkade luder som klipper håret på internet att ge sig ut i lite förorter i sitt eget land istället för all fejkad upprördhet över Iran? Det var i Sverige Fatima dog.
Äsch det blir ju jobbigt när man faktiskt behöver ta risker på riktigt. Det är ju ungefär samma anledning till varför pridetågen går genom city och inte genom orten. Det komiska är ju att dessa fisförnämda människor dessutom hånar personer som Lamotte som faktiskt tar sig ut till problemområdena bara för han bär väst.
Senast redigerad av Teu 2022-10-25 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in