Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-20, 11:11
  #13
Medlem
Ralfffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Jag har kollat på några av Therese Lindgrens videor. Jag är ingen psykolog men jag tycker hon är väldigt utmanande när det gäller att visa upp sin kropp. Hon lider av social fobi, vilket för mig då blir konstigt? Kanske blir annat framför kameran?
Ja hon har heller inga problem med att lalla runt på gekås vilket nästan ingen verkar lagt märke till.
Flummigt och riktigt flummigt med dom diagnoserna hon påstås sig ha.
Jag har en bekant som lider av bla social fobi som reagerade på detta direkt, antagligen har de trappats upp till något värre än vad som egentligen var tänkt från början för att det lockade folk helt enkelt och så har man bara fortsatt,

Tar man sig en grundlig titt på henne så skiner det bedragare i alla hörn och kanter, allt hon gör är förfinat till den grad att det blir svårt att se igenom men har du någon gång sett tex en gold digger jobba så är nästan det här identiskt bara att det är mot allmänheten. Skälet till att det lyckas är att det inte skett tidigare i Sverige och kommit fram.
Dock så kan man ta en titt på hennes kille och börja undra vad han flummar på då skådespelet där inte är topp alla dagar och det skiner igenom.
Föder hon deras knarkberoende?
Citera
2018-08-20, 13:31
  #14
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfff
Ja hon har heller inga problem med att lalla runt på gekås vilket nästan ingen verkar lagt märke till.
Flummigt och riktigt flummigt med dom diagnoserna hon påstås sig ha.
Jag har en bekant som lider av bla social fobi som reagerade på detta direkt, antagligen har de trappats upp till något värre än vad som egentligen var tänkt från början för att det lockade folk helt enkelt och så har man bara fortsatt,

Tar man sig en grundlig titt på henne så skiner det bedragare i alla hörn och kanter, allt hon gör är förfinat till den grad att det blir svårt att se igenom men har du någon gång sett tex en gold digger jobba så är nästan det här identiskt bara att det är mot allmänheten. Skälet till att det lyckas är att det inte skett tidigare i Sverige och kommit fram.
Dock så kan man ta en titt på hennes kille och börja undra vad han flummar på då skådespelet där inte är topp alla dagar och det skiner igenom.
Föder hon deras knarkberoende?

Jag skrev om henne i skvallertråden. Jag får konstiga vibbar av hennes kille! Det känns som han lever på hennes framgång.

Om hon nu har en diagnos, så tror jag borderline eller histrionisk störning. Hon verkar väldigt svartvit i sitt beteende. Hon beskyllde någon youtuber för att inte svarat på sms som denne inte fått. Där skar sig relationen. Hon och Zäta verkar heller inte vänner längre.

Zäta gillar jag, för hon verkar genuin och äkta.
Citera
2018-08-28, 17:34
  #15
Medlem
Leipreachans avatar
Det verkar som att det blivit en trend bland youtubers med gravidvloggar.
Citera
2019-02-09, 07:58
  #16
Medlem
Jag har inte så mycket mental ork så har spenderat en tid på Youtube nu och saken är att jag normalt är lite för gammal för de här nya fenomen men har kollat en del Youtubers och reagerar på att det då och då dyker upp ett klipp där Youtubern har med sig någon som är en bekant för att de tillsammans ska reagera på något och att den som kommer in allvarligt talat ser ut att ha en crush på den som han gästar. Alltså män som tycks vara nere i (olyckligt kär, attraherad etc) den som den gästar (dvs män som reagerar på män). Känns nästan lika vanligt som att folk är påverkade. Märkligt att se faktiskt, som förälskade småflickor ibland.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback