Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-11, 16:26
  #13
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Dom är godast samma dag men går äta länge. Hade du påsen helt öppen?
Halvt öppen och luft kunde definitivt tränga sig in.
Citera
2017-04-11, 16:34
  #14
Medlem
Vad man kan äta utan att bli sjuk? Enligt ryktet ska Bear testa 48h gamla ostbågar nästa gång. https://www.youtube.com/watch?v=X-YsSINT75c

;-)
Citera
2017-04-11, 16:45
  #15
Medlem
arazals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nu vet inte jag ifall du är psykiskt sjuk eller på annat sätt är lite ding dong i skallen men så här ligger det till; ostkrokar är alltid godast en dag efter påsens öppnande och de klarar sig utan problem i flera dagar i vår tidszon.

Gök.

sug min kuk din tönt den är betydligt godare än dina gamla ostbågar enligt din mor och syster
Citera
2017-04-11, 17:08
  #16
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Kan ge dig något revolutionera lösning på din fråga, men du får lova att aldrig berätta hur man avgör om något är ätbart eller inte


Först luktar du, sedan tar du en liten tugga och smakar. Känns allt bra, stoppa en båge i munnen och känn av.

Men hysh hysh om detta.

Eller så kan man ju bara fråga på Flashback.
Citera
2017-04-11, 17:22
  #17
Medlem
JaffarDenGodes avatar
Det värsta är folk som lämnar ostbågarna utan att stänga påsen så dem drar in luft och äcklas ihop. samt dem som lämnar dem i en skål över natten. Det känns som att d trollar sog själv när folk gör så
Citera
2017-04-11, 17:24
  #18
Medlem
soligts avatar
Ja det finns ju dom som äter rutten fisk, och kallar det delikat
Citera
2017-04-11, 20:29
  #19
Medlem
Drick sprit samtidigt så dödar det alla eventuella objudna gäster och bakterier.
Citera
2017-04-12, 00:54
  #20
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Drick sprit samtidigt så dödar det alla eventuella objudna gäster och bakterier.
En gång drack jag handsprit för att rengöra magen.
Citera
2017-04-12, 00:58
  #21
Medlem
FightThePowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fujian
Vad man kan äta utan att bli sjuk? Enligt ryktet ska Bear testa 48h gamla ostbågar nästa gång. https://www.youtube.com/watch?v=X-YsSINT75c

;-)
Bear är verkligen badass!
Citera
2017-04-15, 19:01
  #22
Avstängd
jag skulle nog säga att de är godast ifall de har stått framme i 1-2 dagar. efter det så kanske man vill köpa nya
Citera
2017-04-26, 12:14
  #23
Avstängd
tror de håller ett par dagar, men du kan ju alltid ringa tilll deras kundtjänst och fråga istället för oss på flashback.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback