Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-04-22, 08:17
  #37
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krokofilen
Uppenbart att många som rider in på en vit häst med självförtroendet i topp inte har ngn aning om vad de snackar om.

1. Att jag betalar statlig inkomstskatt säger ingenting om nivån på min inkomst. Jag skulle kunna tjäna en tusing om året o fortfarande betala statlig inkomstskatt. Fail.

2. Länkarna du skickar ger mkt bra information, men de besvarar inte min fråga i tråden dvs. var mina 20% hamnar. Det kan mkt väl vara så att det saknas skarp avstämning på det, som vissa vill mena, men länkarna du postat besvarat i vilket fall som helst inte frågan. Fail.



1. Hur exakt skulle det gå till om du inte plockar in massa vinster någon annanstans ifrån?
Citera
2017-04-22, 11:06
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
1. Hur exakt skulle det gå till om du inte plockar in massa vinster någon annanstans ifrån?

Enligt länk TS postade tidigare menas att hen endast betalar SINK-skatt som är en statlig skatt för utomlands bosatta som arbetar i Sverige under en begränsad tid.
Citera
2017-04-22, 12:09
  #39
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadde81
Enligt länk TS postade tidigare menas att hen endast betalar SINK-skatt som är en statlig skatt för utomlands bosatta som arbetar i Sverige under en begränsad tid.

Ah
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback