Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-10, 20:59
  #1
Avstängd
Övers på AÄ har vi nu ett lysande exempel på denna typ av idiot.
(FB) Mitt liv är förstört efter att ha sett en riktig snuff film (andra svaret)

Vad är problemet med att diskutera lite fritt och allmänt? Varför kräva in i minsta detalj exakt vad som ska diskuteras? Vad är det för idioti?
För övrigt är det bara så jävla korkat eftersom man lätt kringgår detta trams genom att avsluta varje inlägg med: "Har jag rätt?", "Egna erfarenheter?" Och "Diskutera fritt". Då har man skitit ur sig tre onödiga meningar som bara en komplett idiot har nytta av.
Vad säger ni om detta?
Håller ni med?
Egna tankar?
Citera
2017-04-10, 21:02
  #2
Moderator
najass avatar
Sådana idiotinlägg är ju bara att rapportera för 0.03.
Citera
2017-04-10, 21:10
  #3
Avstängd
Nu är det gjort.
Citera
2017-04-10, 21:13
  #4
Medlem
Mia-Rovys avatar
Senast idag så varnade jag en TS för att fortsätta med en sak som jag tror är destruktiv för TS. TS frågeställning var dock tragiskt nog hur man kunde fortsätta med det. Så jag fick en varning.

Jag kan dock köpa att mitt inlägg var off topic, för det var det. I det korta loppet kan det nog kännas jävligt frustrerande att få inlägg man tycker var bra borttagna, men i det långa loppet så är det nog bra. Det minskar på det irrelevanta bruset
Citera
2017-04-10, 21:20
  #5
Medlem
Shuzos avatar
Ang. den användaren så har man sett väldigt mycket korkat off-topic av just honom. Kanske dags för en ohörsamhetsavstängning snart.
Citera
2017-04-10, 22:49
  #6
Medlem
Ziayas avatar
Idiotiskt. Inte okej när TS har en tydlig fråga. Sådana ska rapporteras för OT.
Citera
2017-04-19, 20:20
  #7
Avstängd
Arboga-Connys avatar
när tråden är tvetydig eller bara innehåller en länk , som ingen någonsin öppnar tycker jag att frågan känns legitim.

Mest av allt i I&I forat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback