Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-10, 11:04
  #1
Medlem
skitsnabb87s avatar
Hej alla,

Som rubriken lyder och understryker att detta är ingen överdrift utan jag skall försöka förklara min känslan så gott jag kan.

Jag kan börja säga att jag gillar inte ordinärt samlag utan tycker om hårdare tag generellt. Jag är extremt dominant i sovrummet men också privat (inte lika dominant privat)

Visst tänker ni, du är inte ensam, många tycker och känner samma som dig. Nej säger jag då, förstå mig rätt när jag försöker förklara detta, försöker inte sätta mig över någon (trots mitt dominanta beteende) utan försöker så ödmjukt jag kan förklara.

Mitt dominanta beteende har alltid varit med mig sen jag kan minnas och fått spela på detta i vissa förhållande, men Aldrig fullt ut. Nu har jag då träffat en tjej som är tycker om samma sak som mig, praktiskt taget Allt, vi förstår varandra som ingen annan jag träffat.
Vi båda gillar "rape-sex", inte fullt ut att jag slår in dörren och går inte och våldtar henne, utan snarare känslan kring det hela, det förnedrande. (förstår ni inte hur jag menar utvecklar jag det gärna)

Men då till känslan jag känner nu som jag får spela på fullt ut (nästan) är att jag känner en OTROLIG eufori och ett extremt utsläpp av testosteron. Jag känner mig Oövervinnlig och inget kan stoppa mig.

Jag känner mig som king-kong, hulken och christian bale i american pshyco. Denna liknelsen jag skriver är extremt motbjudande då jag vill att ni ska tror vad jag skriver. Vem är denna snubben, vem tror han att han är?

Man vet inte hur jag skall kunna förklara på något annat sätt så ni förstår då många har åtminstone sett dessa karaktärer och kan förstå vad det är jag känner.

Min fråga är då. Vad är det med mig? Är detta normalt?
Citera
2017-04-10, 20:50
  #2
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87
Vad är det med mig? Är detta normalt?
Det är helt normalt.

Det är samma kemi som när en löpare når "Runners High".
I BDSM-kretsar kallas detta för DomSpace.
Psykologiskt klumpar man ihop det i termen "Flow".

Motsvarigheten för den du dominerar är "Subspace" och det kallas inom psykologin för "Transient hypofrontality".
Citera
2017-04-11, 10:26
  #3
Medlem
skitsnabb87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Det är helt normalt.

Det är samma kemi som när en löpare når "Runners High".
I BDSM-kretsar kallas detta för DomSpace.
Psykologiskt klumpar man ihop det i termen "Flow".

Motsvarigheten för den du dominerar är "Subspace" och det kallas inom psykologin för "Transient hypofrontality".

Vad skönt att höra.

Försökte googla lite snabbt men fann inget i det område du citera. Har du några länkar att dela med dig av uppskattar jag det gärna.

Syftet med mitt inlägg är att jag mer vill få ord på min känsla och en förklaring. Anser egentligen inte att det är något "fel" på mig utan jag ser inte samma på vissa saker som andra.

Riktigt tacksam över ditt svar.
Citera
2017-04-11, 11:27
  #4
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87
Vad skönt att höra.

Försökte googla lite snabbt men fann inget i det område du citera. Har du några länkar att dela med dig av uppskattar jag det gärna.

Syftet med mitt inlägg är att jag mer vill få ord på min känsla och en förklaring. Anser egentligen inte att det är något "fel" på mig utan jag ser inte samma på vissa saker som andra.

Riktigt tacksam över ditt svar.
Googla igen, du får massor av träffar på domspace.
Det är som sagt inte något konstigt alls, det du känner är just det många strävar efter.
Citera
2017-04-11, 13:13
  #5
Medlem
skitsnabb87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Googla igen, du får massor av träffar på domspace.
Det är som sagt inte något konstigt alls, det du känner är just det många strävar efter.

Tack, var lite väl otålig, har googlat och funnit det jag sökt efter. Riktigt intressant läsning och skön känsla att man inte är ensam. Tack igen
Citera
2017-04-14, 04:48
  #6
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87
Hej alla,

Som rubriken lyder och understryker att detta är ingen överdrift utan jag skall försöka förklara min känslan så gott jag kan.

Jag kan börja säga att jag gillar inte ordinärt samlag utan tycker om hårdare tag generellt. Jag är extremt dominant i sovrummet men också privat (inte lika dominant privat)

Visst tänker ni, du är inte ensam, många tycker och känner samma som dig. Nej säger jag då, förstå mig rätt när jag försöker förklara detta, försöker inte sätta mig över någon (trots mitt dominanta beteende) utan försöker så ödmjukt jag kan förklara.

Mitt dominanta beteende har alltid varit med mig sen jag kan minnas och fått spela på detta i vissa förhållande, men Aldrig fullt ut. Nu har jag då träffat en tjej som är tycker om samma sak som mig, praktiskt taget Allt, vi förstår varandra som ingen annan jag träffat.
Vi båda gillar "rape-sex", inte fullt ut att jag slår in dörren och går inte och våldtar henne, utan snarare känslan kring det hela, det förnedrande. (förstår ni inte hur jag menar utvecklar jag det gärna)

Men då till känslan jag känner nu som jag får spela på fullt ut (nästan) är att jag känner en OTROLIG eufori och ett extremt utsläpp av testosteron. Jag känner mig Oövervinnlig och inget kan stoppa mig.

Jag känner mig som king-kong, hulken och christian bale i american pshyco. Denna liknelsen jag skriver är extremt motbjudande då jag vill att ni ska tror vad jag skriver. Vem är denna snubben, vem tror han att han är?

Man vet inte hur jag skall kunna förklara på något annat sätt så ni förstår då många har åtminstone sett dessa karaktärer och kan förstå vad det är jag känner.

Min fråga är då. Vad är det med mig? Är detta normalt?




Detta är grymt utlämnande och självklart normalt på alla sätt!!!
Kan upplevas som underbart!!
Jag bara tänker, helt utan att du ska känna något alls,
varför kommer inte samma inlägg från en kvinna??

Jag undrar av pur nyfikenhet.


´
Citera
2017-04-16, 19:46
  #7
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87

Jag känner mig som king-kong, hulken och christian bale i american pshyco. Denna liknelsen jag skriver är extremt motbjudande då jag vill att ni ska tror vad jag skriver. Vem är denna snubben, vem tror han att han är?

Patrick Bateman i American Psycho dödar sina offer för att dom får honom att känna sig otillräcklig. Han är själva definitionen av dålig självkänsla. Märkligt att känna sig som honom och beskriva det som eufori.
Citera
2017-05-16, 13:26
  #8
Medlem
skitsnabb87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Patrick Bateman i American Psycho dödar sina offer för att dom får honom att känna sig otillräcklig. Han är själva definitionen av dålig självkänsla. Märkligt att känna sig som honom och beskriva det som eufori.

Ja, jämförelsen är kanske inte den bästa. Den kopplingen du drar är inte de jag upplever.
Citera
2017-05-17, 20:23
  #9
Medlem
whydahs avatar
Jag delar också samma känsla och upplevelse, och den där "bubblan" man befinner sig i kan kännas både otroligt liten och oändligt stor.

Jag tror att vid de tillfällen som jag har nått det tillståndet är när jag tagit hand om en oerfaren men nyfiken ug-tjej och inte bara öppnat dörren till bdsm-världen för henne, utan rämnat den vid marken. Så att genom att ug-tjejen når en orgasm eller ett klimax hon aldrig nått tidigare så når jag också dit... För det har inte alls varit samma sak med mer erfarna tjejer.

Låter som hämtat ur en dålig sci-fi rulle, men hoppas du förstår känslan.
Citera
2017-05-17, 21:38
  #10
Medlem
secretsexs avatar
Känner också igen den känslan. Länge sedan jag upplevde den dock. Många många år sedan. Jag var då 34 år och hade en 23-årig flickvän som var relativt oerfaren. Hon bad mig "ta för mig" och "använda" henne. Tog ganska lång tid (månader) innan jag vågade på riktigt ta ut svängarna.

Men till slut, mitt under en helgfrukost, blev jag så ruskigt kåt att jag bara lyfte upp henne, kastade henne i soffan under hennes förtjusta fnittrande och formligen slet av henne kläderna. Minns känslan av att jag sedan lyfte henne igen och liksom trädde henne över mitt stånd. Hon var ganska smal och lätt, vältränad löpartjej. Hann tänka att hon aldrig förr varit så våt som då. Och jag var helt borta som i en annan dimension.

Minns att hon skrek och fick våldsamma skakorgasmer flera gånger. Jag tog henne i soffan, över köksbordet, mot kakelugnen, på golvet. Och mitt adrenalin bara pumpade. Vad jag minns fick jag aldrig någon utlösning själv, förrän vi låg i sängen och hon gav mig ett brutalt bj med mycket tänder.

Jag kommer ihåg känslan av den orgasmen, och att jag hörde mig själv vråla som en jävla varg när jag sprutade hennes mun full.

Efteråt kröp hon upp och klamrade sig hårt om min bringa och fnittrade förtjust och sade nåt i stil med "vilket jävla drag det var i det knullandet". Eufori och känslan av att vara oövervinnlig är en bra beskrivning av det känslorus jag befann mig i. Sanslöst att vara stenhård så länge och bara pumpa på. I minst en timme höll vi på.

Tyvärr flyttade hon en tid efteråt pga studier och vi bröt upp. Har aldrig knullat på det sättet sedan dess. Tyvärr…
__________________
Senast redigerad av secretsex 2017-05-17 kl. 21:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback