Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-09, 18:21
  #1
Medlem
Energiknippes avatar
Hej,

Köpte en PS4 PRO i fredags då jag var sugen på Wildlands. Reklamen var ju nice med Snipern

I alla fall, satte in skivan och installerade det, tog en evighet.. sedan kom det ett meddelande att jag skulle ladda ner en uppdatering på 25 GB för att spela online?

Igår testade jag Star Wars från svågern, samma sak där - lång installation sedan begäran om 17 GB nedladdning.

Köpte UFC 2 så jag kunde görs det Rumble misslyckades med, blev inget med det då spelet behövde 25 GB om jag ville göra annat än att träna.

Fan, jag bor i skogen och har inte fiber. Tar ju en evighet att dra ned 25 GB. Har bara kört på PC innan så detta var en överraskning. Är det såhär på alla spel? Wildlands kom ju i mars, varför ligger inte allt man behöver på skivan och sedan någon liten patch att ladda ner på sin höjd?
Citera
2017-04-09, 18:30
  #2
Medlem
Yinool0401s avatar
Det stämmer nog, feeeta patchar. Det är bara att låta burken stå över natten, det går också att ställa in att den laddar ned automatiskt. Ex. om du är på jobbet så kan den tanka uppdateringen.

Inget att bekymra dig över, det är bara engångs laddningar för varje spel, sen kommer mindre patchar bara.
Citera
2017-04-09, 19:38
  #3
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Det stämmer nog, feeeta patchar. Det är bara att låta burken stå över natten, det går också att ställa in att den laddar ned automatiskt. Ex. om du är på jobbet så kan den tanka uppdateringen.

Inget att bekymra dig över, det är bara engångs laddningar för varje spel, sen kommer mindre patchar bara.

Ok, tack för svar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback