Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-04-10, 18:54
  #73
Medlem
Gahans avatar
Ja bra summerat Clida, ingen orsak att hätsa up sig över en person som inte förstår bättre.
Citera
2017-04-10, 20:07
  #74
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clida
Det som får en att fundera ordentligt är varför i helvete människan har fått en egen tråd och varför personer finner obehag i hans video, det är bara en med downsyndrom som hoppar och skriker en massa nonsens. Pinsammaste är ju killen som visar upp en bunt med pengar och uppmanar folk till att hitta honom, skäms över människor i detta land och dess blindhet.

Funderar på om samma mentala nivå krävs för att vara blind för sådant.

Jag tror att de flesta fattar att han inte är ett hot mot någon. Jag hoppas det iallafall. Däremot tror jag att många struntar i att han har någon störning, de vill ge han stryk ändå. Det är det jag sett bland kommentarerna på Youtube och Facebook.

I själva verket är det många normala (normala som i att de klarar av att gå i en vanlig skola iallafall) unga som är ett hot på riktigt. Det här är bara en pajas som försöker få uppmärksamhet på olika sätt, allt från att snacka om att bränna koranen, till att hylla terrorister.
Citera
2017-04-10, 23:52
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MassimoMaximus
Har du iofs ingen aning om. Men intressanta spekulationer.
Har stor aning, är Jude, han muslim vi förstår varandra något bättre än korkade Svennar.
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
han lär ju lära sig din hårda vägen. hans namn är redan ute typ.
Japp, hahah han blev intagen på psyket xD
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Visa när du skämtat om kineser. Självklart är han ett hot eftersom han tar parti för terrorister. Detta måste utredas även om du inte gillar det.
Har jag sagt det? nej, är du ett hot om jag skojar om nazister eller negrer? Är du för censur eller? Att hylla någonting är inte detsamma som att faktiskt göra någonting, eller som i detta fall ens mena det.

Han provocerade bara för att väcka uppmärksamhet, som ett troll. väldigt uppenbart.

och bögigt, går säkert emot hans religion. massa muslimer hotar honom säkert också. inte bara intelligensbefriade vänster och höger missfoster. bra av polisen att omhänderta hans feta buk.
Citera
2017-04-11, 16:53
  #76
Medlem
Andersdamaans avatar
Undrar hur många generationer av syskonbröllop som finns inbäddade i den där stjärnans dna? Han verkar ha tappat en hel indiannation ur sin kanot!!
Citera
2017-04-11, 17:03
  #77
Medlem
soligts avatar
Han verkar sakna samma sak som mannen som snodde plånboken från mannen som ramlat ner på t-banes spåret på station Högdalen.. Och killen kommer bara bli en ren börda för Sverige
Citera
2017-04-12, 12:56
  #78
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Vidrig människa! Det äcklar mig något så in i helvette att vi har sådana vidriga svartskallar i swea rike!
Kan någon komma på vad vi ska med han till? Han kan knappast göra kebab utan att spotta i den. Hjälpa pensionärer, nää då lär han enbart själa deras medicin. Något jobb som kräver fysisk eller psykisk ansträngning är nog inte aktuellt.................
Det bästa som kan hända med han är att han spränger sig som den första självmordsbombaren gjorde, nämligen bara sig själv. Vad tror muslimer om att ta sitt liv?
Citera
2017-04-22, 16:02
  #79
Medlem
qw12er34s avatar
Eftersom inte polisen/psyket kan sköta sitt jobb när det kommer till denna IS-sympatisör så får man hålla tummarna för att någon annan sätter killen på plats.
Senast idag körde han en live-stream på Periscope där han satt/låg och runkade, sa att han ville "mumsa", "jappa" och köra upp sin kuk i deras "gött" när han genomgått sin penisförstoring som skulle ge honom 35cm till alla tjejer som skrev någonting i chatten. Han hotade med att våldta och mörda dom om dom inte ville ligga med honom.

I denna sändning gick han även ut med sin adress: Skyttevägen 4 E, Morgongåva, Uppsala
Citera
2017-04-22, 18:18
  #80
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qw12er34
Eftersom inte polisen/psyket kan sköta sitt jobb när det kommer till denna IS-sympatisör så får man hålla tummarna för att någon annan sätter killen på plats.
Senast idag körde han en live-stream på Periscope där han satt/låg och runkade, sa att han ville "mumsa", "jappa" och köra upp sin kuk i deras "gött" när han genomgått sin penisförstoring som skulle ge honom 35cm till alla tjejer som skrev någonting i chatten. Han hotade med att våldta och mörda dom om dom inte ville ligga med honom.

I denna sändning gick han även ut med sin adress: Skyttevägen 4 E, Morgongåva, Uppsala

Vet inte om det är så mycket att bry sig om:

Ett barn till sönderinavlade primitiva bergsmuslimer som härstammar från oändliga kusingiften som gradvis muterat efter generationer av tidelag med bergsgetter och andra märkliga korsningar. Medvetandet befinner sig antagligen på samma nivå som ett förståndshandikappat barn, kanske på gränsen till ett djur.

Men visst, det skaver att vi ger härbärge och svenska skattepengar till en sådan här varelse. Vad gör han här? Varför släpptes han in? Vad är kostnaden?

Det skaver också att han inte är inlåst på ett dårhus iförd tvångströja.
Citera
2019-10-28, 08:09
  #81
Medlem
Någon som vet vart hela videon finns? Alla länkar här verkar döda.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback