Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-01, 06:24
  #961
Avstängd
KingHisss avatar
Allt skit drar sig dit pengarna finns. Tyvärr. Inte ens Ömalm är besparat. Men hos oss är de ändå relativt integrerade och assimilerade. Skulle hellre ha våra Blattisar än valfri etnisk Svensk från innersta incest Småland.

På just Tcentralen på Citybanan våningarna är det många invandrade folk. Men det är en sån blandning. Gula, Håriga, Svarta, Muslimer, dessa är också i regel väldigt oattraktiva vilket drar ner på Snyggheten Sthlm en gång hade.

Undantaget är väl blatte brudar utan huvudduk men dessa är ofta väldigt sminkade och fixade. Tror jag aldrig sett en blattebrud utan smink.

På ngt sätt återspeglar just T-centralen Sthlm och Samhällsklasserna. Citybanan är majoritetsvis oönskade, dessa kan gott förpassas till förorterna.

Sedan har vi Blåa linjen, som är ungefär som att besöka Swedish Mall of Arabia. Ju längre ifrån Kungsholmen man kommer ju mer unika blir vita.

Grön linje norrut och Röd söder och väster om Söder har lite samma tidstypiska särdrag som Blåa. Grön linje Söder om Söder har lite mer vitsmutsfolk. Men dessa är ju samma skräp som blattarna.

Det som utmärker sig är ju såklart Röd Linje norrut, speciellt linje 13. Men det finns ju socioekonomiska förhållanden som förklarar detta.

Wir kennen sie nicht, wir wollen sie nicht.
__________________
Senast redigerad av KingHiss 2023-08-01 kl. 06:26.
Citera
2023-08-01, 06:43
  #962
Avstängd
53280s avatar
Man ser i tunnelbanna, vid 07-09 tiden åker Svensken till jobben som skall betala världens högsta skatter och försörja muhammed. Vid 10-11 ser man mest bara Araber och negrer, som spela arabisk musik på sin mobiler och har fötterna på sättet.
Citera
2023-08-01, 14:23
  #963
Medlem
Ni som inte rör er så mycket runtom i landet (får en känsla utav att stockholmare håller sig mest tills stockholm). Åk en vända vetja från norr till söder. Börja i skåne eller lappland och rör er nedåt. Jag garanterar att ni kommer att bli chockade över att det ser nästan likadant ut överallt till och med i små orter. Ja förutom längst upp i landet kanske men till och med där finns det fler än man förväntar sig.
Citera
2023-08-01, 14:51
  #964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaetaren
Ni som inte rör er så mycket runtom i landet (får en känsla utav att stockholmare håller sig mest tills stockholm). Åk en vända vetja från norr till söder. Börja i skåne eller lappland och rör er nedåt. Jag garanterar att ni kommer att bli chockade över att det ser nästan likadant ut överallt till och med i små orter. Ja förutom längst upp i landet kanske men till och med där finns det fler än man förväntar sig.

Jag skulle ha hållt med dej 2015-2019. Massor av folk som placerades ut på småorter i Norrland.
Man var faimej chockad - somaliska 8 barns familjer i småorter som Dorotea, Åsele, Vilhelmina.
I dag har dessa rört på sej, ibland långt som till Stockholm, Göteborg, malmö men lika ofta
till Östersund och längs Norrlandskusten. Få blev kvar, få har jobb.
Citera
2023-08-01, 14:57
  #965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaetaren
Ni som inte rör er så mycket runtom i landet (får en känsla utav att stockholmare håller sig mest tills stockholm). Åk en vända vetja från norr till söder. Börja i skåne eller lappland och rör er nedåt. Jag garanterar att ni kommer att bli chockade över att det ser nästan likadant ut överallt till och med i små orter. Ja förutom längst upp i landet kanske men till och med där finns det fler än man förväntar sig.

Invandrarna drar sig till städerna och svenskarna flyttar ifrån, så det stämmer inte riktigt, även om problemen finns över hela landet.

Kolla demografi.nu så ser det mörkt ut för stockholmarna, Stockholm gör samma resa som Malmö gjort och Göteborg håller på med.
Citera
2023-08-02, 08:45
  #966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Har noterat hur Stockholm inte har någon specifik tråd för alla problem som invandrarna utför där.
Faktum är att invandrarkriminaliteten känns väldigt anonym i Stockholm.
Därför är det på tiden att det skapas en tråd, varför inte i efterdyningarna Lastbilsterrordådet på Drottninggatan.

Vi har haft en del intressanta trådar som:
(FB) Hur illa är det egentligen i Malmö??
och denna om Helsingborg:
(FB) Helsingborg: Hur illa är det ?

men det är nu på tiden att folk talar om hur illa det är i Stockholm (en tråd om Göteborg skulle vara av stort värde även den), vilka områden är förstörda av invandringen, vilka områden kommer att förstöras av invandringen, hur är situationen i City?
Allas vårat hatobjekt Södermalm, hur går det för hycklarna där och deras samlingar av utlänningar runt Medborgarplatsen osv.
Vilka invandrargäng finns i Stockholm, var verkar de, vad är beståndsdelarna i de gängen?
Är de multietniska?

Berätta allt om den förfallande och dekadenta Huvudstaden.

Märkligt vad tyst det är från PK vänstern nuförtiden!
Förut sa dom att det är den dåliga uppväxten samt fattigdomen som orsakade problemen med kriminaliteten.
Så vad har hänt?
Citera
2023-08-02, 14:38
  #967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urban.j
Invandrarna drar sig till städerna och svenskarna flyttar ifrån, så det stämmer inte riktigt, även om problemen finns över hela landet.

Kolla demografi.nu så ser det mörkt ut för stockholmarna, Stockholm gör samma resa som Malmö gjort och Göteborg håller på med.

Jag ska erkänna att det var ett tag sen jag var i Norrland och det är inte som att jag gått runt med ljus och lykta i varenda liten by. Men jag var i Luleå 2021 och det rådde ingen brist på mångkultur där inte !
Citera
2024-03-24, 20:25
  #968
Medlem
Stockholms nattliv Stureplan 2024. https://www.youtube.com/watch?v=fbDN_LU0rVw
Citera
2024-03-24, 23:10
  #969
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaetaren
Ni som inte rör er så mycket runtom i landet (får en känsla utav att stockholmare håller sig mest tills stockholm). Åk en vända vetja från norr till söder. Börja i skåne eller lappland och rör er nedåt. Jag garanterar att ni kommer att bli chockade över att det ser nästan likadant ut överallt till och med i små orter. Ja förutom längst upp i landet kanske men till och med där finns det fler än man förväntar sig.

Det här är tyvärr sant. Och jag kommer aldrig att kunna vänja mig vid synen av en överviktig, trindkindad, somalisk kvinna i huckle som vaggar fram längs en glest trafikerad småortshuvudgata med fem ungar springande runt sig som gapar på arabiska. Det är så jävla sjukt att jag knappt finner ord för det. Jag kan inte ta in vad vi gjort mot oss själva.

Samhällskontraktet är brutet när Lars, 53, och alla andra arbetande svenskar betalar 30% av sin surt förvärrade månadslön i skatt för att Muhammed med familj ska bo och leva gratis på en liten svensk bruksort där de aldrig kommer att passa in och kunna bli produktiva kuggar i samhällsmaskineriet. Somaliska kvinnor har en sysselsättningsgrad på ca 20%. Och Muhammed sprutar dessutom frugan full igen så snart hon pressat ur sig ännu ett barn, så att det nio månader senare adderas ytterligare ett barn till den redan digra barnaskaran som du och jag, de svenska skattebetalarna, måste ta hand om ekonomiskt. Det är förnedrande något så inåt helvete. Muhammed är inte svensk. Han talar knappt svenska. Han tänker inte som en svensk. Han arbetar inte och försörjer sina barn som en svensk. En etniskt svensk man som lever på bidrag och fortsätter avla barn som om det inte fanns någon morgondag står lågt i rang hos sina landsmän. Och det kommer Muhammed därför också alltid att göra. Att vara andra till last har aldrig varit en del av det svenska samhällskontraktet. Och så här ser det ut i allt för många kommuner och orter idag. Det är fullkomligt vansinnigt.
__________________
Senast redigerad av Q-Tron 2024-03-24 kl. 23:29.
Citera
2024-03-31, 12:10
  #970
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbian
Stockholms nattliv Stureplan 2024. https://www.youtube.com/watch?v=fbDN_LU0rVw

Och vad gör du för bildanalys av faunan om man får fråga? Mitt intryck är att en överväldigande majoritet av hondjuren ser ut att vara pursvenskar medan kanske en majoritet av handjuren ser ut att ha utomeuropeisk bakgrund. Inga spektakulära Allah Akbar-orgier som skulle kunna återpubliceras på Radio Genoa, men Kalergi-planen rullar onekligen vidare. Det är svårt att se på vilket sätt Sveriges integrationsprocess skulle vara misslyckad. I jämförelse med vadå? I vad består misslyckandet om man inte ska gå full-on nazi och påpeka att den vita rasen långsamt håller på att dö ut? Att Ahmed och Amir skjuter ihjäl varandra, eller att Pelle och Kalle sitter hemma framför datorn, eller att Fatima och Aisha inte får festa för kusinerna? Okej, vi bränner några hundra miljarder på olika utbildningssatsningar så att Aisha och Fatima får chansen att festa på Stureplan! Problemet är bara att ingen dumskallepolitiker kommer kunna stävja det växande manliga, sexuella utanförskapet med några miljardsatsningar. Integration är sex. Glider du ner för Kungsgatan i en guldpläterad, Dubai-reggad lambo så kan du bli svensk inom nio månader (om du inte tar färjan till Helsingfors) och är du en fläskmagad polack så kan du jobba och betala skatt i 30 år utan att bli mer svensk än att börja snusa. Och om exempelvis polacker skaffar barn i Sverige som inte får chansen att göra samma karriär som Martin van Buren (vars förfäder fortfarande talade holländska efter 150 år i Amerika) eller Hanif Bali eller känna sig lika "svenska i hjärtat" som Lawen Redar, är det ett nationellt undergångsscenario som måste motverkas med miljardsatsningar på obligatoriska språkdagis? Här kommer en MUF-kliché till Lawen Redar: Det är inte hjärtat som saknas, det är pulsen. Svensk kulturnationalism med Syttende mai-komplex är en likblek ideologi som bara kommer stöta bort de mest ambitiösa individerna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback