Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-09, 06:14
  #1
Avstängd
Skulle detta ha hänt om mannen såg ut som en pakistanier och var en muslim? Intressant nog är det alltid pakis som ger sig på vita flickor men nu ska man trakassera en vit man för att han umgås med sin dotter. Varför startar man krig mot vita män för att de har en god relation med sina döttrar? Är det för för att vi kan varna dem från muslimer och annat pack?

Father reported for 'paedophilia' after checking into hotel with his daughter

Craig Darwell, 46, had booked a room at the hotel in Chertsey, Surrey, for him and daughter Millie, 13, to stay at during a visit to Thorpe Park.


http://www.telegraph.co.uk/news/2017...otel-daughter/
Citera
2017-04-09, 07:16
  #2
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Han hade väl fel utseende. Det brukar trigga dem flesta.
Citera
2017-04-09, 07:34
  #3
Medlem
olasvenssons avatar
Skulle detta hänt om mannen vore en kvinna med sin son?
Citera
2017-04-09, 08:26
  #4
Medlem
Jag tror inte polis tillkallades för att det var en "vit man" utan för att det var en man som ckeckar in till ett rum med ett barn.

Hurvida det ska vara korrekt att anmäla till polis direkt, kan ju diskuteras. men om den extra uppmärksamheten hos allmänheten kanske räddar en och annan unge så kankse det är värt det.
Citera
2017-04-09, 08:50
  #5
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag tror inte polis tillkallades för att det var en "vit man" utan för att det var en man som ckeckar in till ett rum med ett barn.

Hurvida det ska vara korrekt att anmäla till polis direkt, kan ju diskuteras. men om den extra uppmärksamheten hos allmänheten kanske räddar en och annan unge så kankse det är värt det.


så hade du råkat ut för det hade du inte brytt dig?
att bli falskeligen anklagad för pedofili för att du är en man som bor på hotell med sin dotter...

När blev världen så paranoid ?

jag hade förövrigt blivit rätt arg.
Citera
2017-04-09, 08:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
så hade du råkat ut för det hade du inte brytt dig?
att bli falskeligen anklagad för pedofili för att du är en man som bor på hotell med sin dotter...

När blev världen så paranoid ?

jag hade förövrigt blivit rätt arg.
Har du något annat förslag på hur man ska hindra vuxna människor att förgripa sig sexuellt på barn?

Kapten Klänning tog tonåstjejer till hotellrum, om någon av personalen där hade reagerat kanske x antal tonårstjejer hade fått slippa leva resten av livet med Kapten klänning i minnet.
Citera
2017-04-09, 09:22
  #7
Medlem
Är man med en man så antar folk att man har en sexuell relation till mannen.Det är bara om det är fler tjejer med som folk inte antar det.
Citera
2017-04-09, 09:29
  #8
Avstängd
Folk låter som muslimer numera, "En man och kvinna kan inte umgås, eller vistas i samma rum". Visste ni att en moster och systerson kan inte checka in på samma rum med separata sängar i Iran? Nu kan jag tänka mig att många av er tycker att detta låter bra. Så jag tror verkligen att EU kommer att ha sharia-lagar snart och att Europa behöver det. Men då kan pappan gå med en annan flicka i samma ålder, när de har gift sig. Det pågår ingen islamisering, det är vita som blir muslimerna. Stänger man dörren så kommer vita att bli muslimerna.
Citera
2017-04-09, 09:33
  #9
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Har du något annat förslag på hur man ska hindra vuxna människor att förgripa sig sexuellt på barn?

Kapten Klänning tog tonåstjejer till hotellrum, om någon av personalen där hade reagerat kanske x antal tonårstjejer hade fått slippa leva resten av livet med Kapten klänning i minnet.

Man kan inte hålla på och misstänkliggöra vanliga människor eller hålla på med konstant övervakning bara för att det finns enstaka personer som kan tänkas begå brott. Det existerar inga perfekta lösningar men det är en del utav verkligheten och något man helt enkelt får finna sig i.
Citera
2017-04-09, 09:39
  #10
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag tror inte polis tillkallades för att det var en "vit man" utan för att det var en man som ckeckar in till ett rum med ett barn.

Hurvida det ska vara korrekt att anmäla till polis direkt, kan ju diskuteras. men om den extra uppmärksamheten hos allmänheten kanske räddar en och annan unge så kankse det är värt det.

Fråga dig om det nån skulle skett före 2000-talet.

Skulle mannen ha betalat för 2 rum ? kanske hon oskyddad kunde ha ett rum nära några festprissar på hotellet.

Aldrig tänkt på att det är ganska naturligt att ha sina nära & kära skyddade ?
Citera
2017-04-09, 09:45
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wieosgamers45
Folk låter som muslimer numera, "En man och kvinna kan inte umgås, eller vistas i samma rum". Visste ni att en moster och systerson kan inte checka in på samma rum med separata sängar i Iran? Nu kan jag tänka mig att många av er tycker att detta låter bra. Så jag tror verkligen att EU kommer att ha sharia-lagar snart och att Europa behöver det. Men då kan pappan gå med en annan flicka i samma ålder, när de har gift sig. Det pågår ingen islamisering, det är vita som blir muslimerna. Stänger man dörren så kommer vita att bli muslimerna.

Det är klart att de kan. Men man får inte ha sex med minderåriga.
Citera
2017-04-09, 09:52
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är klart att de kan. Men man får inte ha sex med minderåriga.

I Iran får de inte, syftar du på Storbritannien? Ja, man ska inte ha sex med barn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback