Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-09, 03:07
  #1
Medlem
Hur många olika idéer kan man egentligen ha till en tatuering utan att man framstår som idiot? Har i grund och botten en idé på bild men dock ett flertal saker som jag vill ha utbytt och tillagt men känner mig osäker på om man verkligen vill kräva så mycket av en tatuerare. Till gaddarna innan så har jag i stort sett kommit med färdiga bilder
Citera
2017-04-09, 12:15
  #2
Medlem
Briasccas avatar
Det är ju du som är kund och betalar för jobbet, så idérikedomen tror jag ingen företagare invänder emot. Tatueraren bedriver en kommersiell verksamhet och tjänar pengar på allt tok som kunderna hittar på. Så jag gissar att han eller hon skrattar hela vägen till banken.
Citera
2017-04-17, 18:04
  #3
Medlem
Dom flesta tatuerare jag känner tycker att det är det tråkigaste som finns att bara köra en färdig bild. Tatuerare är konstnärer och som sådana vill dom gärna få använda sina konstnärliga talanger, så tveka inte att berätta om dina idéer
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback