Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-04-11, 11:02
  #37
Avstängd
Bara umgås med Skandinavier? Då skall du gå med i en vänsterförening eller flytta till Södermalm. Dessutom göra nåt intellektuellt. Tex gå med i en kurs där de inte bara talsjunger och spelar på trummor utan spelar på verkliga instrument. Gå med i en matlagningskurs. Garanterat inga araber eller afrikaner där. Skaffa en hobby. Vilken som helst. Inga araber eller afrikaner kommer någonsin att dyka upp. De har inga hobbys överhuvudtaget. Skaffa en hund eller ett husdjur. Ingen arab eller afrikan kommer någonsin att dyka upp.

Jag bor i Malmö och svenskar och araber umgås aldrig. Möjligen begränsat bland "locals" men tex PK-vänstern umgås bara med araber när det skall köpas nån drog eller smuggelscigg. En del vänsterbrudar kan iofs provknulla nån neger, men det är bara tillfälligt. - Att det finns nån slags "interaktion" mellan araber, negrer, zigenare och svenskar är bara i huvudet på extremt naiva idioter som inte vet något om verkligheten. - Jag har bott i 20 år på Möllan och jag har inte ens haft chansen att få dricka en kopp te med eller ens tilltala en muslimsk kvinna på alla dessa år.

Du skall däremot inte bli Polis eller militär tex för då kommer det att vara jättemånga inkvoterade araber och negrer på jobbet.
Citera
2017-04-11, 17:19
  #38
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Fast jag vill ju träffa normalt folk. Inte några homofober eller nazister.


Landsbygden i norrland
Citera
2017-04-11, 17:29
  #39
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Bara umgås med Skandinavier? Då skall du gå med i en vänsterförening eller flytta till Södermalm. Dessutom göra nåt intellektuellt. Tex gå med i en kurs där de inte bara talsjunger och spelar på trummor utan spelar på verkliga instrument. Gå med i en matlagningskurs. Garanterat inga araber eller afrikaner där. Skaffa en hobby. Vilken som helst. Inga araber eller afrikaner kommer någonsin att dyka upp. De har inga hobbys överhuvudtaget. Skaffa en hund eller ett husdjur. Ingen arab eller afrikan kommer någonsin att dyka upp.

Jag bor i Malmö och svenskar och araber umgås aldrig. Möjligen begränsat bland "locals" men tex PK-vänstern umgås bara med araber när det skall köpas nån drog eller smuggelscigg. En del vänsterbrudar kan iofs provknulla nån neger, men det är bara tillfälligt. - Att det finns nån slags "interaktion" mellan araber, negrer, zigenare och svenskar är bara i huvudet på extremt naiva idioter som inte vet något om verkligheten. - Jag har bott i 20 år på Möllan och jag har inte ens haft chansen att få dricka en kopp te med eller ens tilltala en muslimsk kvinna på alla dessa år.

Du skall däremot inte bli Polis eller militär tex för då kommer det att vara jättemånga inkvoterade araber och negrer på jobbet.

Men har ni bildat något område nånstans där ni slipper komma i kontakt med dessa ? där ni kan släppa ut era döttrar efter 9 på kvällen.. och barnen kan leka i skogen utan att det kommer någon svartmuskig man med "godis" till barnen.
Citera
2017-04-12, 20:15
  #40
Medlem
N.Dongos avatar
Svenskbygderna i USA kanske kan vara något? Utvandra och gå med i några av sverigeföreningarna där borta.

Etniska skandinaver, även om de flesta numera bara talar engelska.
Citera
2017-04-15, 19:14
  #41
Medlem
Mensa ?
Citera
2017-04-17, 11:26
  #42
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekka56
Mensa ?


Den kommentaren var dräpande!!
Citera
2017-04-17, 11:29
  #43
Medlem
gurkmajjas avatar
Föreningslivet, främst inom nordiska sportgrenar. Du behöver ju inte var aktiv inom idrotten, utan kan ansluta dig för att utföra ideellt arbete åt föreningen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback