Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-08, 19:45
  #1
Medlem
Då jag inte hittade någon aktuell tråd med detta startar jag igång en. Dela med er av era tips på förnedring och bestraffningar i en relation med bdsm som del.

För att starta igång tråden så drar jag själv några erfarenheter och idéer

* Beordra kukbur i en vecka och låt honom tro att det är straffet, på sista dagen åk ut till brygga och kasta nyckeln så långt du förmår. Låt slaven ta ett tidigt vår dopp för att återfå sin frihet.

* Köpa rosa skjorta med matchande rosa spetstrosor på H&M och sedan bära på familjemiddag

* Lägga satsen i en matlåda (föredragvis sallad) och låt honom äta på jobbet dagen efter

* Servera middagen på golvet med slaven naken på alla fyra

* Låt slaven sova på golvet vid sidan av sängen

* Låt slaven spela in personlig videohälsning till dina väninnor och låt honom veta hur mycket de skrattat åt den (liten smisk på egen bak som final)

* Har slaven duschat utan att fråga om lov mitt i konversation över nätet tvinga honom att kissa ner sig själv och sen be om lov om att få duscha igen (låt honom sitta i det och skämmas ett tag)


* Få honom att städa naken och diska ur sina glas med kuken

Din tur!
Citera
2017-04-08, 21:02
  #2
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Äh. Vanilj om du frågar mig. En rejäl korv i munnen på karlsloken så håller han käft.
Citera
2017-04-09, 01:24
  #3
Medlem
Haha beror väl kanske lite på vad man går igång på också
Citera
2017-04-09, 05:18
  #4
Medlem
Knulla honom med en strapon, kör ass2mouth

Låt honom ligga med benen upp mot väggen och komma i sin egen mun/ansikte, filma detta med mobil och hota att visa det för vänner

Kissa i ett glas och be han dricka det
Citera
2017-04-09, 09:09
  #5
Medlem
Låt honom servera dig en middag. Skrapa ner matrester på golvet som han får äta upp utan att använda händerna.
Citera
2017-04-12, 09:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissMollyiatrix
Då jag inte hittade någon aktuell tråd med detta startar jag igång en. Dela med er av era tips på förnedring och bestraffningar i en relation med bdsm som del.

För att starta igång tråden så drar jag själv några erfarenheter och idéer

* Beordra kukbur i en vecka och låt honom tro att det är straffet, på sista dagen åk ut till brygga och kasta nyckeln så långt du förmår. Låt slaven ta ett tidigt vår dopp för att återfå sin frihet.

* Köpa rosa skjorta med matchande rosa spetstrosor på H&M och sedan bära på familjemiddag

* Lägga satsen i en matlåda (föredragvis sallad) och låt honom äta på jobbet dagen efter

* Servera middagen på golvet med slaven naken på alla fyra

* Låt slaven sova på golvet vid sidan av sängen

* Låt slaven spela in personlig videohälsning till dina väninnor och låt honom veta hur mycket de skrattat åt den (liten smisk på egen bak som final)

* Har slaven duschat utan att fråga om lov mitt i konversation över nätet tvinga honom att kissa ner sig själv och sen be om lov om att få duscha igen (låt honom sitta i det och skämmas ett tag)


* Få honom att städa naken och diska ur sina glas med kuken

Din tur!

Tumme upp för ditt tillvägagångssätt, din dominans är psykologisk och kreativ.

Din slav städar hela hemmet när du är på jobbet iförd ett par av dig utvalda trosor. När du kommer hem serveras middag, bad, massage, fotmassage, eller vad du önskar dig.
Efter det hela är klart säger du till honom att ställa sig på alla fyra på sängen, viker undan hans trosor och knullar honom som han förtjänar. Antingen ömt med en lagom stor strapon, eller så tar du av dig dina trosor, stoppar in dem i hans mun, tar av dig bältet och drar runt hans hals eller smiskar honom med det. Sen tar du den lite för stora straponen för smärta och tar honom grundligt så han får sova jämrandes vid dina fötter halva natten pga svidande snippa.
Citera
2017-05-27, 07:29
  #7
Medlem
Det finns många härliga, eggande lekar att göra......

Gå med honom på Twilfit, Lindex m.m. och låt honom köpa sexiga undisar åt sig själv. Beordra honom att be expediterna om smakråd, så de förstår att det är åt honom själv. Stå lite vid sidan om och se hur han skäms och hur personalen föraktar honom.

Skäll ut honom, lugga och örfila honom på allmän plats.

Sätt Dig på en parkbänk, och låt honom putsa Dina skor/stövlar. Låt honom se hur de förbipasserande flinar åt honom!

Det finns mycket mer, bara man har fantasi.....
Citera
2020-05-01, 15:43
  #8
Medlem
En urinrörs plugg, och en prostata vibrator i analen som är fjärrkontroll styrd. Och en liten vibrator innanför hans förhud
Citera
2020-05-03, 13:17
  #9
Medlem
Tvångsmata honom som en gödgris så han fettar upp sig och lägg ut för/efter-bilder och låt kompisar skaratta och kommentera... oink oink
Citera
2020-05-06, 10:42
  #10
Medlem
Byxan81s avatar
Finns väldigt mycket roliga saker man kan hitta på och njuta av som dominant.

*Låt han bygga en koja som han får bo i X-antal dagar. Han får själv göra matsäck att ha med sig så det räcker i dessa dagar. Och självklart får han inte lämna sin koja under tiden. Minsta gnäll och du lägger på en dag.

*Har du provat sounding på honom? Gör det annars.

*Låt han göra alla toalett behov ute. Skall han kissa får han gå ut, ska han bajsa får han gå ut.

*Sätt upp en lapp i trapphuset att han gärna hjälper alla att städa gratis.

*Köp en tens-apparat

*Låt honom göra en romantisk middag till er, duka osv. Skall gärna vara mat som tar ett par timmar. När ni sätter er till bords slänger du allt på golvet, och ber honom göra om.

*Kör ut honom i skogen med ögonbindel, låt han hitta hem själv.

*Be han storhandla, och ge honom uppgiften att enbart betala med mynt.

*Bjud hem ett gäng bögar som får ha honom som leksak under en kväll

Finns jättemycket skoj att hitta på som sagt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback