Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-08, 13:43
  #1
Medlem
Bara lite filosoferande från en som håller på att avsluta förstakur:

Jag har nu 20 v. Med Test 250mg/ 5:e dag..
- Hade väl nått mitt egna naturliga Max/eller iaf så långt jag lyckats nå ren innan detta- därav kur- ville kunna utvecklas lite till. Legat på underskott men ändå fått utveckling förbi där jag tidigare trampat många år..

Nu till frågan:
Förstår att man lätt tappar när testot nollas efter kur- men vänder inte pendeln när värdena är ok- och man kan nå sitt nya "framskjutna muskelminne" och komma nära som man såg ut i slut av kur, rent naturligt!?

Verkar ju vara många av dom som kurat hårt som iaf lyckas behålla bra mycket trots år sen sista kur.

Jag vill bara köra ca 1 kur/ år, om jag märker att jag fortsätter att utvecklas... dvs- man i princip förskjuter sitt Max även som ren.

Tar tacksamt emot råd och erfarenheter runt detta

Mvh
__________________
Senast redigerad av KI999 2017-04-08 kl. 14:24.
Citera
2017-04-08, 13:55
  #2
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Nja du krymper nog sakta men säkert när du går av och är större än ditt naturliga max, många byggare cruisar ju testo livet ut.
Citera
2017-04-08, 16:49
  #3
Medlem
Ju längre ifrån ditt naturliga max du är på prepp desto svårare blir det att hålla kvar massan ren skulle jag vilja påstå.
Kurer på tillväxthormon ger dig fler muskelceller = mer massa även fast du är off. permanenta gains så att säga.
Sen att muskelceller osv krymper när man är off efter en kur det händer ju alltid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback