Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-17, 10:38
  #13
Medlem
GunvaldLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PruttensMamma
Ja alltså oljan är grym. Gör det med dina kvistar sedan. Lätt att göra! Tar några dagar!

Ja jag valde Snow white för dess läkande effekt. Vet ej om jag har rökt det i mitt liv. Trots att den vann cannabis cup 95-96 (?!) så fanns den inte på coffee shopsen i Amsterdam.
Upplever också att gräset i Sverige är bättre än den i Amsterdam, iallafall min kran.. vår håller längre å i Amsterdam håller den på i nån timme så vi var ju tvungna att röka hela tiden hehe. Inget mig emot!

Doften är söt och intensiv, när jag sköter om dem och allt är öppet så doftar det i hela lyan. Men försvinner rätt snabbt när jag har stängt tältet och där har jag kolfilter. Sen har jag satt lite gömda doftkulor i lyan.
Jobbigaste är att fläktarna, ballasten låter och om jag stänger den dörren helt så ekar hela badrummet 😂

Jobbigaste är fan när fastighetsskötaren kom hit en dag, skulle montera upp nå skit. Men han kände inget eller hörde inget. Score.


Alright, det låter ju schysst =) Det är ju bara att köra! Tänkte själv köpa några olika hybrider nästa gång och istället som nu, bara köra Northern Light, så kör jag på 2-3 olika. Borde ju fungera bra, om alla är någotsånär lika i behov.

Gött med tält, du kanske kan tipsa mig om var du köpt grejerna i PM? Själv har det blivit en helt vanlig hederlig garderob. Funkar än så länge, men klart smidigare med ett ordentligt tält. Ja, fy fan för hyresvärdar, eller fastighetsgubbar! Det vill man fan inte ha hemma =) Haha.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback