Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-08, 12:50
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Precis, och jag har för mig att Kung Hans väg brukar man säga ligger i området Rotsunda i Rotbro.

Nej, det är på helt fel sida.

Rotsunda är på andra sidan tågstationen.

Vårdcentralen och Kung Hans Väg är på centrum sidan
Citera
2017-04-08, 14:09
  #14
Medlem
Rotebro delas av järnvägen i två delar, Rotsunda och Gillbo (Rotebro Centrum). Invid stationen ligger Rotebro Centrum, Rotsunda ligger mitt emellan järnvägen och E4:an. I Rotebro Centrum ligger Gillbostråket, Rotebrovägen, Kung Hans väg, Sturevägen, Rotebro Torg och Ytterbyvägen.
Citera
2017-04-08, 15:54
  #15
Medlem
pungluders avatar
vem sköts ?
Citera
2017-04-08, 21:43
  #16
Medlem
Vilhelmlundstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elysia
Rotebro delas av järnvägen i två delar, Rotsunda och Gillbo (Rotebro Centrum). Invid stationen ligger Rotebro Centrum, Rotsunda ligger mitt emellan järnvägen och E4:an. I Rotebro Centrum ligger Gillbostråket, Rotebrovägen, Kung Hans väg, Sturevägen, Rotebro Torg och Ytterbyvägen.

Precis. Kung Hans väg är loftgångshusen på samma sida som centrum. Där bodde Christer Pettersson.
Citera
2017-04-24, 10:38
  #17
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Vem blev skjuten ?
Citera
2017-04-24, 14:17
  #18
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Precis, och jag har för mig att Kung Hans väg brukar man säga ligger i området Rotsunda i Rotbro.
Nej, det gör man inte. Kung Hans väg finns inte i Rotsunda, inga vårdcentraler heller.

Snubben blev skjuten utanför det nya gymmet (Puls och träning, Kung Hans väg 8) som ligger i anslutning till det likaså nya lägenhetshotellet. Händelsen hade ingenting med terrordådet att göra. Vem som blev skjuten vet jag ej, tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback