2017-04-06, 22:10
Medlem
Opportunitiess avatar
Tänkte att det kunde vara lite kul att skapa ett eget litet krypin här.

Det blir de vanliga sporterna. Inga livespel.

Insatserna blir från 250 spänn cirkus upp till 1000 som blir mitt max.

Kommer inte spruta ut lir, det blir lite soft. Ska försöka skriva motivering till förslagen också.

Första liret blir Porto -1.5 1hl hos svenska spel @ 3.27. Övriga bolag ligger runt 3 i odds och jag tror på sänkningsrisk. Insats 500.

Porto och Benfica gör upp om guldet. De möttes förra helgen, Porto som bortalag 1-1. Tror Porto är okej med det.

Gäller att istort sett gå rent nu för både Benfica och Porto för att få chansen att lyfta bucklan senare. Porto möter Belenense näst, mittenlag med tre raka torsk. Jag hoppas Belenense har svårt att skrapa ihop rätt motivation här, och att högmotiverade Porto går in och dödar matchen redan i första halvlek.

Det blir nog några fler lir till helgen. Ska dessutom fixa ihop en spreadsheet nån dag.

Säg gärna till om ni ryggar, det gör det mycket roligare!
2017-04-07, 06:56
Medlem
Opportunitiess avatar
Örebro SK asian 0. 1.94 Bet365. Insats 750.

AFC stod för en mycket svag premiär uppe i Sundsvall. Dags för hemmaplan nu, men någon hemmaplansstyrka vet vi väl inte något om än (flytten). Igår 2000 hemmabiljetter sålda. ÖSK kommer med runt 1000 supporters. Kan nog bli dessa som låter mest!

Tror utan tvekan att ÖSK har den bättre spelartruppen av de två och erbjuds man då jämna odds så känns det rätt att kliva in. Risk för sänkning?
2017-04-07, 12:57
Medlem
Opportunitiess avatar
Irland fredag 20.45

St Patricks - Limerick 1 @ 2.30 Ladbrokes

Pats inledde säsongen klent men har nu två raka segrar, senaste 4-0 mot Bohemians var riktigt bra. Bra skadeläge.

Oroligt i Limerick, tränaren avgick i måndags, U21-coachen upp som ersättare tills ny tränare är hittad. Dunkel form; Patrick och Limerick har samma poäng men Limerick har lirat fyra av sex matcher på hemmaplan.

Jag testar en lugn peng på Pats, 375 in.
2017-04-07, 13:47
Medlem
Opportunitiess avatar
National League South.
Dartford - Eastbourne asian 0 Unibet, 4.10. Insats 250.

Dartford förbereder sig för kval uppåt, ska återigen rotera i truppen. Två senaste inneburit en oavgjord och en förlust mot mittenlag.

Eastbourne har inget mer än äran kvar att spela för, men visar bra form. Tränaren klivit av efter förra matchen, lite märkligt. Bara att hoppas att spelarna tycker det är så roligt att spela just nu så man bara borrar ner huvudet och kör. Senaste två hemmamatcherna: 5-1, 7-3. Sämre på bortaplan men med ett Dartford som roterar och som inte heller resultatet spelar nån roll för så lockar oddset, men givetvis med en låg insats.
2017-04-07, 14:14
Medlem
Opportunitiess avatar
League One

Swindon - MK Dons 3.20 Bet365 insats 375.

Swindon har vaknat till. Två raka segrar, vilket gett dem häng på att stanna kvar i divisionen. Inga nya avbräck osv.

Dons i mitten av tabellen, dock i finfin form, men coachen: "has hinted he could give some of the club's youngsters a chance with their League One status almost certainly assured."

Ett desperat Swindon kan mycket väl utmanövrera Donnorna, den får vi prova!
2017-04-07, 14:47
Medlem
Opportunitiess avatar
France Ligue 2, fredag 20.00.

Sochaux - Niort dnb 2.85 Svenska Spel eller Unibet asian 0. Insats 375.

Niort ligger några poäng före Sochaux, rätt bra skadeläge. Okej på bortaplan. Bra form - tre raka segrar.

Sochaux förlorat tre av sina fyra senaste och har mycket folk ute. Två backar som ligger runt 20 matcher hittills under säsongen, tre mittare med över 20 matcher samt en forward med över 20 matcher.

Kan bli övermäktigt för Sochaux.
2017-04-07, 22:43
Medlem
Opportunitiess avatar
Skralt resultat. St Patricks trodde jag skulle styra matchen, det klarade man inte. Limerick 1-0 i paus. Pats repar mod i andra och skaffar sig straff i 65 som missas. Kvittering där vore mumma, istället avgör Limerick i 83, 0-2.

Niort leder 2-1 när man drar på sig ett rött i 70. Kvittering på frisparken. Därefter är ändå Niort det bättre laget men 2-2 står sig. Cashback.

Hoppas på bättre utfall imorgon.
2017-04-08, 10:02
Medlem
Opportunitiess avatar
ÖFK - Norrköping asian 0 2.00 Bet365. Insats 500.

Över 2.5 mål 1.85 Bet365. Insats 750.

Norrköping tillhör ett av de bästa lagen i år igen enligt mig. ÖFK har en riktigt hög högstanivå men har även en låg lägsta. Köper inte att jämtlänningarna ska vara favoriter.

Två av seriens bästa offensiver möts här. Jag blir mycket förvånad om det blir målsnålt!
2017-04-09, 08:08
Medlem
Opportunitiess avatar
Vilken usel start på spelboken! Porto dödade matchen i andra, orkade bara med 1-0 i ht. Sänktes i odds.

ÖSK hade tur som fick med sig 2-2 från etuna, där hade även jag tur som fick pengarna åter. Sänktes i odds.

Eastbourne stred tappert men fick ge sig 4-3. Sänktes mkt i odds innan match men det gav tyvärr ingen utdelning.

Swindon tryckte in kvitteringen i 89, det var försent. 1-1 slutade matchen. Även här sänktes oddset mycket men utan utdelning.

Hoppet står till Norrköping. Jobba!
Senast redigerad av Opportunities 2017-04-09 kl. 08:17.
2017-04-09, 18:39
Medlem
Opportunitiess avatar
Norrköping vek ned sig. Ö 2.5 blev tillplattat å det grövsta. Synd på straffmissen, då hade iaf spelet levt. Nej nya tag nästa vecka!
2017-04-16, 09:39
Medlem
Opportunitiess avatar
Lyon går i EL-tankar. Ska till Besiktas på torsdag och försvara 2-1, till dagens match vilas ett gäng gubbar, bl.a Lacazette och Valbuena.

Bastia är jumbo men chansen lever, det är jämnt där nere i dyn.

Dnb 3.70 på Bastia spelas hos Svenska Spel. 500 in.
2017-04-17, 08:03
Medlem
Opportunitiess avatar
Bolagen hamnade på 2.98 i snitt så visst satt man gott med 3.70. Ett gäng imbeciller såg dock till att matchen dels blev en timme sen och sen även att andra hl inte spelades. Sålunda insatsen åter.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback