Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-06, 14:20
  #1
Medlem
Anta att alla länder har destabiliserats, inga länder, regeringar eller gränser existerar längre!

Alla människor är chippade där all din ekonomi och dina personuppgifter finns!

Makten utgår från en världsregering med ett globalt Federal Reserve som i sin tur ägs av privata banker och kapital, alltså Rockefeller och Rotschildstyper med andra ord!

Men vad händer sen? Måste det ens vara ett dåligt scenario?

En global värld kanske innebär mera att rekreation? Det som tidigare varit landet Italien kanske är en koloni för konst medan något annat tidigare land är fokuserat på vetenskap/konst! Medan ett tredje landområde lockar till sig de som vill utveckla nöjesindustrin?

Eller blir det helvetet självt där vi alla är ägda av en världscentralbank styrt av judisk bankelit som tömmer ditt chip på nolltid om du opponerar dig mot makten? Då blir du bokstavligen en nobody, inte bara din ekonomi nollas, även din identitet eftersom ID körkort etc finns på chipet!

Ja, vad tror ni! Jag tror ju att NWO innebär ondska kortsiktigt under omställningen!

Men när det är genomfört kanske det inte är ont längre! Kanske kommer något riktigt gott ur det?

Fan vad svårt, jag vet inte om det är absolut ondska eller absolut godhet vi utsetts för!

Vad tror ni? En hel värld som kommer tillsammans och kan samarbeta låter fint, samtidigt låter det hemskt att bli chippad och förlora kultur och etnicitet etc..
Citera
2017-04-06, 14:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Anta att alla länder har destabiliserats, inga länder, regeringar eller gränser existerar längre!

Alla människor är chippade där all din ekonomi och dina personuppgifter finns!

Makten utgår från en världsregering med ett globalt Federal Reserve som i sin tur ägs av privata banker och kapital, alltså Rockefeller och Rotschildstyper med andra ord!

Men vad händer sen? Måste det ens vara ett dåligt scenario?

En global värld kanske innebär mera att rekreation? Det som tidigare varit landet Italien kanske är en koloni för konst medan något annat tidigare land är fokuserat på vetenskap/konst! Medan ett tredje landområde lockar till sig de som vill utveckla nöjesindustrin?

Eller blir det helvetet självt där vi alla är ägda av en världscentralbank styrt av judisk bankelit som tömmer ditt chip på nolltid om du opponerar dig mot makten? Då blir du bokstavligen en nobody, inte bara din ekonomi nollas, även din identitet eftersom ID körkort etc finns på chipet!

Ja, vad tror ni! Jag tror ju att NWO innebär ondska kortsiktigt under omställningen!

Men när det är genomfört kanske det inte är ont längre! Kanske kommer något riktigt gott ur det?

Fan vad svårt, jag vet inte om det är absolut ondska eller absolut godhet vi utsetts för!

Vad tror ni? En hel värld som kommer tillsammans och kan samarbeta låter fint, samtidigt låter det hemskt att bli chippad och förlora kultur och etnicitet etc..


Det lär ju knappast vara av godhet! Men tror att det kan bli bra om Sverige försvinner, då andra länder kan lärasig något av det.

Antar att folk kommer sitta här eller gå och prata att allt är blattarnas fel även om 50 år utan att göra något. Och utan att begripa vad som hände.

Så positivt för världen och dåligt för "svenskar"
Citera
2017-04-06, 15:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668


Det lär ju knappast vara av godhet! Men tror att det kan bli bra om Sverige försvinner, då andra länder kan lärasig något av det.

Antar att folk kommer sitta här eller gå och prata att allt är blattarnas fel även om 50 år utan att göra något. Och utan att begripa vad som hände.

Så positivt för världen och dåligt för "svenskar"

Men jag hade lite längre perspektiv, jag tänker mig en framtid där alla länder är upplösta under trycket av globalism! Men Sverige är nog först ut!
Citera
2017-04-06, 15:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Men jag hade lite längre perspektiv, jag tänker mig en framtid där alla länder är upplösta under trycket av globalism! Men Sverige är nog först ut!


Måste bara tillägga att jag har skrattat åt detta i ett par år, och trott att det bara är svammel.
Och trots att jag inte är speciellt brun eller läser på några sådana sidor, så kan jag inte få det till mycket annat än att något sådant är planen ( iof ska vi inte överskatta bankirerna, 100 på att de vill leka med oss även om vi blir uber-nazister)

Jaja, tror att isf Sverige och kanske Tyskland får stora problem och att andra länder med lite mera stake i aldrig kommer att acceptera det.

Och tyvär så är din frågeställning minst 10 år för tidigt. I Sverige kommer vi prata i många år till om det va sossarnas eller moderaternas eller blattarnas eller "rasisternas" fel att det blev såhär.
Citera
2017-04-06, 15:40
  #5
Medlem
NWO kommer förmodligen införas efter WW3, då miljarder kommer dö ut för då är det mycket enklare att kontrollera den lilla befolkningen. Tror att deras mål är att ha en befolkning på ungefär 500 miljoner människor. De ända som kommer gå emot NWO är äkta kristna och de som är "vakna" och inte tar emot deras chip, dessa människor kommer att ta upp vapen mot detta system men de kommer inte att vinna, de som lever vid svärdet dör vid svärdet. Alla andra kommer frivilligt med glädje att ta detta kontroll chip så att de kan handla mat och ha säkerhet osv. Men de som inte har det kommer att svälta ihjäl eller bli halshuggna.

Det är därför rfid chip smyger sig in i samhället just nu, för att programmera och förbreda massorna, så att när det slutgiltiga chippet "mark of the beast" kommer så kommer människor känna att de inte har ett val, och ta det frivilligt. Detta är riktigt och kommer hända inom snar tid, bibeln profeterade detta 2000 år sen. Och här erkänner David Rockefeller det: https://www.youtube.com/watch?v=8-snY9YlxxA
Citera
2017-04-06, 16:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wanheden
NWO kommer förmodligen införas efter WW3, då miljarder kommer dö ut för då är det mycket enklare att kontrollera den lilla befolkningen. Tror att deras mål är att ha en befolkning på ungefär 500 miljoner människor. De ända som kommer gå emot NWO är äkta kristna och de som är "vakna" och inte tar emot deras chip, dessa människor kommer att ta upp vapen mot detta system men de kommer inte att vinna, de som lever vid svärdet dör vid svärdet. Alla andra kommer frivilligt med glädje att ta detta kontroll chip så att de kan handla mat och ha säkerhet osv. Men de som inte har det kommer att svälta ihjäl eller bli halshuggna.

Det är därför rfid chip smyger sig in i samhället just nu, för att programmera och förbreda massorna, så att när det slutgiltiga chippet "mark of the beast" kommer så kommer människor känna att de inte har ett val, och ta det frivilligt. Detta är riktigt och kommer hända inom snar tid, bibeln profeterade detta 2000 år sen. Och här erkänner David Rockefeller det: https://www.youtube.com/watch?v=8-snY9YlxxA

Jo, du spekulerar bra, tror dock inte att populationen attackeras så omfattande så att blott 500 miljoner är kvar!

Men oavsett, hur fortsätter saker när det har stabiliserat sig, befolkningsmässigt och med ett världstyre?

Vilken slakt av språk och kultur som väntar i förlängningen, men med en enad potential kanske vi kan kolonisera andra planeter, och då är det viktigt att vi inte går undan innan dess pga överbefolkning och miljöhot, om de faktorerna nu inte är påhittade!

Jag tycker bara att planen är inte helt lätt att utvärdera om den är ensidigt ond!

Sedan tänkte jag säga till alla som tror att det är en superuttänkt hemlig plan har lite fel!

NWO fungerar lite som ett schackparti, det uppstår avancerade strukturer som är fantastiskt avancerade och ser så genialt uttänkta, men det blir resultatet efter många enskilda drag som i sig själva inte alltid är så uttänkta!

Ett exempel är att NWO uppmuntrar kvinnlig frigörelse, de ser att det gynnar ekonomin om kvinnor arbetar och barnen kan komma tidigt in i förskolan och få den rätta läran!

De behöver bara uppmuntra lite, så vet MSM att det är gott och bra att tänka och vara kreativ kring det här, och sedan lär sig folket att detta sättet ger ryggdunkningar och statuspoäng högre upp, och vips finns strukturer som sätter oss helt i en fälla!

Ofta är folket de bästa kreatörerna för att tänka ut strategierna!

De skulle aldrig vara lika kreativa med att tänka ut hur orättvist banksystemet är för att det finns ingen belöning i att tänka på det!

Så planen evolverar lite av sig själv, som evolutionen i naturen, ingen som styr den riktigt!

Hänger du med? Många förstår inte det här! Utan de tror att alla hopplösa strukturer är minutiöst uttänkta bara för att de är så smarta och komplexa!
Citera
2017-04-06, 18:25
  #7
Avstängd
Använd hjärnan för helvete! Du tror alltså att de som vill ta över världen kan vara goda trots att de mördar 100.000-tals för att åstadkomma total makt?

Nej, folket kommer vara slavar.
Citera
2017-04-06, 19:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Använd hjärnan för helvete! Du tror alltså att de som vill ta över världen kan vara goda trots att de mördar 100.000-tals för att åstadkomma total makt?

Nej, folket kommer vara slavar.

Jo, du har säkert rätt! Men slår man fast saker helt säkert så lever man snart inte i den objektiva verkligheten längre!

Jag tror du eventuellt är rätt ute! Men man måste få spekulera!

Det kanske är så paradoxalt att man måste bedriva Ondska för att i förlängningen skapa gott, en enhetlig värld! Men jag tror inte på det iofs, men jag vill utreda alla tankar!

Hänger du med! 😊
Citera
2017-04-06, 23:03
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Jo, du har säkert rätt! Men slår man fast saker helt säkert så lever man snart inte i den objektiva verkligheten längre!

Jag tror du eventuellt är rätt ute! Men man måste få spekulera!

Det kanske är så paradoxalt att man måste bedriva Ondska för att i förlängningen skapa gott, en enhetlig värld! Men jag tror inte på det iofs, men jag vill utreda alla tankar!

Hänger du med! 😊

Jo, jag hänger med men man måste se allvaret i det här. Om man försöker hitta positiva förklaringar till NWO så börjar man på ett undermedvetet plan att ge upp.
Det här är på riktigt. Det är psykopater det handlar om. Världen kommer vara som ett jävla fängelse. Finns inget positivt som kommer komma med det här.
Citera
2017-05-21, 20:44
  #10
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Anta att alla länder har destabiliserats, inga länder, regeringar eller gränser existerar längre!

Alla människor är chippade där all din ekonomi och dina personuppgifter finns!

Makten utgår från en världsregering med ett globalt Federal Reserve som i sin tur ägs av privata banker och kapital, alltså Rockefeller och Rotschildstyper med andra ord!

Men vad händer sen? Måste det ens vara ett dåligt scenario?

En global värld kanske innebär mera att rekreation? Det som tidigare varit landet Italien kanske är en koloni för konst medan något annat tidigare land är fokuserat på vetenskap/konst! Medan ett tredje landområde lockar till sig de som vill utveckla nöjesindustrin?

Eller blir det helvetet självt där vi alla är ägda av en världscentralbank styrt av judisk bankelit som tömmer ditt chip på nolltid om du opponerar dig mot makten? Då blir du bokstavligen en nobody, inte bara din ekonomi nollas, även din identitet eftersom ID körkort etc finns på chipet!

Ja, vad tror ni! Jag tror ju att NWO innebär ondska kortsiktigt under omställningen!

Men när det är genomfört kanske det inte är ont längre! Kanske kommer något riktigt gott ur det?

Fan vad svårt, jag vet inte om det är absolut ondska eller absolut godhet vi utsetts för!

Vad tror ni? En hel värld som kommer tillsammans och kan samarbeta låter fint, samtidigt låter det hemskt att bli chippad och förlora kultur och etnicitet etc..

Du glömmer ett par momentet som står på Georgia-stenarna.

https://en.wikipedia.org/wiki/Georgi...s#Inscriptions

Citat:
Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
Guide reproduction wisely — improving fitness and diversity.
Unite humanity with a living new language.
Rule passion — faith — tradition — and all things with tempered reason.
Protect people and nations with fair laws and just courts.
Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
Avoid petty laws and useless officials.
Balance personal rights with social duties.
Prize truth — beauty — love — seeking harmony with the infinite.
Be not a cancer on the earth — Leave room for nature — Leave room for nature.

Märk väl, detta är alltså innan världsstaten är upprättad utan detta är bara steg på vägen dit.

Jordens befolkning var i April i år uppskattningsvis 7,500,000,000, för att 7 miljarder människor skall dö så måste det i princip till ett kärnvapenkrig eller en värre pandemi än digerdöden först. Låter väl härligt?
En havshöjning på en 15-20 meter skulle nog kunna göra det med, det skulle sabba infrastrukturen och leda till svår missväxt. Havsvatten är salt och det är inte många grödor som fixar att växa i det. Det skulle räcka med en vätebomb på havets botten vid nordpolen för att antända metanreserverna där.

https://en.wikipedia.org/wiki/Methane_clathrate

Den utvalda eliten skulle kunna befinna sig i underjordiska bunkrar precis som i Fallout under tiden.

http://www.mirror.co.uk/news/world-n...eneath-8091996
Det här skulle kunna vara en av dem, Flygplatsen lät byggas av "the new world airport commission".

https://en.wikipedia.org/wiki/Denver...nd_controversy

Därefter ger man alla överlevare genterapi så att de i princip behöver tillstånd från staten och ta en spruta för att kunna göra barn. Det blir då riktad avel.

Att ta bort meningslösa lagar och poänglösa politiker låter ju också ganska bra. Inget mätande av gurkors krökning eller vägande av jordgubbar. Har man envåldshärskare har man heller inga pappersvändare som stiftar lagar för lagstiftandets skull dock.

Att komplettera de mänskliga rättigheterna med sociala skyldigheter låter ju till en början ganska bra, å andra sidan antyder ju det att man behöver något sätt att se till att de sköts på.

Be not a cancer of the earth, låter ju som ordalagen i Agenda 2030.
Dvs människor skall huseras i höghus och utanför stadskärnorna skall det i princip vara orörd vildmark där man utplanterat typ bisonoxar och tigrar. Också känt som rewilding.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sustai...elopment_Goals

https://en.wikipedia.org/wiki/Rewild...vation_biology)

Hur den nya världsordningen i slutändan kommer att se ut är oklart.
Förmodligen kommer eliten att gå ihop med maskiner och bli odödliga, de kommer antagligen att döda resten av mänskligheten för att det var så kul sist.

http://www.cnbc.com/2017/02/13/elon-...ce-robots.html
http://bigthink.com/dr-kakus-univers...-with-machines

De tror att detta skall börja hända omkring 2040 så det borde väl inte vara så ruskigt långt kvar till vi får svaret på din fråga.
__________________
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2017-05-21 kl. 21:11.
Citera
2017-06-06, 18:40
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wanheden
NWO kommer förmodligen införas efter WW3, då miljarder kommer dö ut för då är det mycket enklare att kontrollera den lilla befolkningen. Tror att deras mål är att ha en befolkning på ungefär 500 miljoner människor. De ända som kommer gå emot NWO är äkta kristna och de som är "vakna" och inte tar emot deras chip, dessa människor kommer att ta upp vapen mot detta system men de kommer inte att vinna, de som lever vid svärdet dör vid svärdet. Alla andra kommer frivilligt med glädje att ta detta kontroll chip så att de kan handla mat och ha säkerhet osv. Men de som inte har det kommer att svälta ihjäl eller bli halshuggna.

Det är därför rfid chip smyger sig in i samhället just nu, för att programmera och förbreda massorna, så att när det slutgiltiga chippet "mark of the beast" kommer så kommer människor känna att de inte har ett val, och ta det frivilligt. Detta är riktigt och kommer hända inom snar tid, bibeln profeterade detta 2000 år sen. Och här erkänner David Rockefeller det: https://www.youtube.com/watch?v=8-snY9YlxxA

500, helst 50 eller varför inte 5?, miljoner människor på jorden låter ypperligt. Vad kan man göra för att stödja NWO:s kamp?
Citera
2017-06-06, 18:50
  #12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
500, helst 50 eller varför inte 5?, miljoner människor på jorden låter ypperligt. Vad kan man göra för att stödja NWO:s kamp?

Deras vassaste stridsmedel verkar vara att be Miley Cyrus forma fingrarna till en triangel - så kör på det!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback