Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-06, 08:23
  #1
Medlem
fMEISTERs avatar
Citat:
@QuakeChampions Check your email! We've sent the first round of Closed Beta invites for Quake Champions. The Arena awaits! #Quake

https://www.youtube.com/watch?v=wjr6FgRz360

Vad tror ni? Har ni fått invite till betan? Jag fick tyvärr inte invite första utskicket så laddar om inför nästa utskick som skulle vara "snart" enligt @QuakeChampions på twitter.
__________________
Senast redigerad av fMEISTER 2017-04-06 kl. 08:29.
Citera
2017-04-06, 16:13
  #2
Medlem
alroberts avatar
Blir ett självklart köp när det kommer har spenderat alltför många timmar i gamla hederliga q3.. Hörde att man kunde ha olika abilities och skit för gubbarna vilket jag starkt ogillar då detta bara är ett spel man ska kötta på.. Gör inte en cs go och börja blanda in massa annat tjafs..
Citera
2017-04-06, 16:53
  #3
Medlem
Wads avatar
Dra en jävla gräns!

"Quad damage"

Nu börjar det rycka i den gamla lan-nerven.
Citera
2017-04-06, 16:53
  #4
Medlem
Fick min beta nyckel igår kväll. Tankat inatt så redo att prova på när jag kommer hem från jobbet ikväll. Tycker konceptet verkar bra, till skillnad från många andra som är sugna på detta spelade jag inte mycket quake mer än i datasalen i skolan. Provade lite quake live för något årsen och gillade det men blev aldrig nåt långvarigt spel för mig. Hoppas detta blir bra!
Citera
2017-04-06, 18:01
  #5
Medlem
hugTracersbutts avatar
Hoppas man får en beta-nyckel snart då.

Få se hur spelet blir, vet inte om några av de ursprungliga snubbarna har medverkat i utvecklingen - Hörde dock någon nämna att Tim Willits är med på något hörn. Spel är ju generellt inte lika bra som de var förr i tiden, de kan inte vara lika straight forward. För att nämna ett skräckexempel: Har hört att spelet kommer vara free-to-play och att vissa saker är gömda bakom en paywall. Sedan att karaktärerna har olika förmågor och sådant.

Med det sagt, hoppas man får delta i betan så man kan skapa sig en egen uppfattning.
Citera
2017-04-21, 07:25
  #6
Medlem
Fick min beta nyckel inatt och har precis installerat spelet. Blir att testa efter jobbet
Citera
2017-04-21, 19:42
  #7
Medlem
Känns som man är tillbaka på 90 talet och spelar igen. Såg verkligen fram emot Overwatch ("ett nytt unreal tournament") men Quake Champions är hur jäkla kul som helst.
Citera
2017-04-21, 21:27
  #8
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Såg verkligen fram emot Overwatch ("ett nytt unreal tournament")
Ursäkta? Inget om Overwatch verkade som UT varesig före eller efter release av det spelet.
Citera
2017-04-27, 06:44
  #9
Avstängd
Blev invitad till betan över helgen, ska bli kul att testa lite! Har varit ett fan av Quake sen barnsben, har lirat sönder Quake Arena och Quake live genom åren.
Citera
2017-04-27, 07:00
  #10
Medlem
Loxuss avatar
Fick betanyckel inför förra helgen...
Skulle testa att spela: 800 personer i kö. Glöm dröm.

Testade igen under helgen: kom in, men tog istället lång tid att komma in i ett spel. Glöm dröm.

Jag spelade inte en enda match.
Citera
2017-04-27, 18:14
  #11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Fick betan idag - hur kul som helst!! Givet köp när det kommer!
Citera
2017-04-27, 19:39
  #12
Medlem
phny5s avatar
Gah! fick en nyckel men råkade döpa mitt konto till ett namn som innehåller "ö" och nu kommer jag inte in på launchern tack vara det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback