Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 21:45
  #1
Medlem
Dreamfilm i samsung smart TV verkar funka så där , i fall man går in på vanliga datorn klickar på en film filmer startar sen ser man nedanför i filmen skalan hur lång filmer är paus knapp helskärms knapp osv , men i smart Tvn finns inte dom i browsern vet någon vaför eller hur man gör för att få helskärm ??
Citera
2017-04-05, 21:56
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qvintus4
Dreamfilm i samsung smart TV verkar funka så där , i fall man går in på vanliga datorn klickar på en film filmer startar sen ser man nedanför i filmen skalan hur lång filmer är paus knapp helskärms knapp osv , men i smart Tvn finns inte dom i browsern vet någon vaför eller hur man gör för att få helskärm ??

Ta det där med interpunktuation så kanske man kan förstå vad du skriver.

Det är inte lätt att hjälpa till om någon inte skriver så det går att förstå.

Dreamfilm på en Samsung Smart-TV. OK, sen då? Vilken är den "vanliga datorn"?
Citera
2017-06-07, 13:04
  #3
Medlem
Lite förklaring då jag har samma problem.
Jag kan se alla filmer på Dreamfilm utan problem via PC (datorn), men jag har problem om jag vill se en film via Samsung Smart TV från samma hemsida (Dreamfilm).
När jag väljer att titta en film på Samsung smart TV (från Dreamfilm), jag kan inte hitta meny för att välja text, inställningar, pause/stopp osv.
På en PC hittas det utanför filmen om man pekar dit med mouse.
Jag misstänker att detta är pga flash och Samsung är inte längre kompatibla,men inte 100%...

Något förslag på lösning?
PS: Jag har raporterat felet till Dreamfilm hemsida utan att lyckas....
__________________
Senast redigerad av MrByron 2017-06-07 kl. 13:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback