Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 21:05
  #1
Medlem
Andersson93s avatar
Hej! Idag när jag satt och spelade med folk och pratade med dem i Discord så började jag höra dem väldigt mycket sämre. Det som hände var att sladden fastnade i hjulet på min datorstol och sen dess hör jag dem mycket sämre än vad jag gjorde bara för några timmar sedan idag. De kan dock höra mig bra. Jag tror jag vet svaret på denna fråga men tycker det är bäst att vara på den säkra sidan: Behöver jag köpa helt nya hörlurar? Vill helst inte betala 400 kr + för någonting jag inte kanske behöver.

Varken jag eller dem har ändrat någon inställning i programmet eller i Windows. Kanske något som hänt innanför själva plasten?
__________________
Senast redigerad av Andersson93 2017-04-05 kl. 21:10.
Citera
2017-04-05, 21:19
  #2
Avstängd
link71s avatar
Svårt o säga, men skulle nog säga att du blir tvungen att köpa nytt :/.
Citera
2017-04-05, 23:32
  #3
Medlem
Tripportreats avatar
Om sladden är tydligt skadad på ett specifikt ställe så kan det fungera att klippa loss det skadade partiet och sedan skarva ihop sladden igen, eftersom du ställer frågan så misstänker jag dock att du saknar kunskap till detta. Kanske är värt att prova ändå.

Jag antar att sladden inte är löstagbar

Utöver detta så finns det inte så många vettiga alternativ mer än att köpa nya lurar.

//Tripportreat
Citera
2017-04-06, 00:50
  #4
Medlem
Köp lurar med löstagbar sladd, om sladden går åt fanders kan man lätt ersätta den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback