Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 18:30
  #1
Medlem
Jag bruka tycka om billys pizza, och annan pizza men kan inte äta dessa längre. Undrar om det finns något gott som är gluten/mjölk fri? Har testat bröd som är det, och det var ok.

edit: Jag vet att det finns vissa chips som jag kan äta, men vad mer?
__________________
Senast redigerad av DaBeast 2017-04-05 kl. 18:44.
Citera
2017-04-05, 18:44
  #2
Medlem
de flesta matbutiker har väl sina gluten o mjölkfria hyllor? annars kan du beställa från mathem eller annan online matbutik
Citera
2017-04-05, 18:58
  #3
Medlem
Om du gillar choklad är iChoc Almond Orange och iChoc White Vanilla mjölkfritt.
Citera
2017-04-05, 19:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
de flesta matbutiker har väl sina gluten o mjölkfria hyllor? annars kan du beställa från mathem eller annan online matbutik

Tack för era inlägg. Jag har sett kakor som är gluten fria, fast då var dom inte mjölk fria. Det finns inte så mycket i den ica som finns nära mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Elysia
Om du gillar choklad är iChoc Almond Orange och iChoc White Vanilla mjölkfritt.

Finns dessa på större ica ställen? Kan cykla till en annan, och så kan jag ta mig till willys, hem köp och ica kvantum.

edit: undrar med om det finns gluten/mjölkfria pizzor?
Citera
2017-04-05, 19:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaBeast
Finns dessa på större ica ställen? Kan cykla till en annan, och så kan jag ta mig till willys, hem köp och ica kvantum.
edit: undrar med om det finns gluten/mjölkfria pizzor?
Jag brukar köpa iChoc på Apotea, vet att CrazyBakers har glutenfri pizzabotten men då måste du göra resten själv.
Citera
2017-04-05, 22:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaBeast
Tack för era inlägg. Jag har sett kakor som är gluten fria, fast då var dom inte mjölk fria. Det finns inte så mycket i den ica som finns nära mig.



Finns dessa på större ica ställen? Kan cykla till en annan, och så kan jag ta mig till willys, hem köp och ica kvantum.

edit: undrar med om det finns gluten/mjölkfria pizzor?

https://www.coop.se/handla-online/va...rita-glutenfri
https://www.coop.se/handla-online/va...utto-glutenfri
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback