Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 11:22
  #1
Medlem
cmdQs avatar
Någon som vet hur man tar bort en Baan hos Omegle, jag råkade visa brösten för en kille och några sekunder senare stängdes sidan och nu är jag Baanad

Brukar inte göra sånt, brukar vänta tills man bytt skype med folk men han frågade så snällt så chansade.
Citera
2017-04-05, 11:32
  #2
Medlem
japanskbruds avatar
den sajten brukade skita fullständigt i vad folk visade.. inte varit där på några år iofs sen dom började tjafsa om registrering och att man måste ha cam
Citera
2017-04-05, 11:49
  #3
Medlem
visa iaf inte ansikte i bild när du gör sånt. han kommer filma i smyg o du kommer upp på nån porrsite. har sett massa
Citera
2018-03-08, 23:57
  #4
Medlem
Omstart router är den bästa lösningen.

https://www.howtochatonline.net/omeg...n-from-omegle/
Citera
2018-03-11, 12:13
  #5
Medlem
Har hört att bans från omegle inte brukar vara permanenta. Går att reboota routern för att få ny IP, annars funkar ju en VPN om det skulle vara allt förjävligt
Citera
2018-03-18, 22:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbadoris
Har hört att bans från omegle inte brukar vara permanenta. Går att reboota routern för att få ny IP, annars funkar ju en VPN om det skulle vara allt förjävligt

Har du en fast och publik IP-adress så räcker det väl inte att starta om routern, eftersom du får samma adress. Men många antar jag har dynamiska adresser, varför det kan hjälpa att starta om routern.

Som ett alternativ till VPN är detta Chrome-tillägg en enkel lösning:
https://chrome.google.com/webstore/d...eapamhmglnbphi
När det gäller trafik vars säkerhet inte måste vara fullt garanterad, kan väl tilläggas.
Citera
2018-03-19, 15:46
  #7
Medlem
Nej, det stämmer nog ifall den är fast och publik IP. Vet inte alls, vet iallafall att jag reboota min router under natten förut och släppte bannen. Men det kan också vara så att det var en väldigt kort ban

Ja tillägget som du länka till skulle hjälpa och förmodligen vara det simplaste.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback