Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 08:33
  #1
Medlem
Hej.

Har kommit över parti Golf Pride grepp och tänkte jag skulle prova byta själv. Har kollat runt på nätet hur man gör och vilka grejer man ska ha. Sett instruktionsvideor mm . Så nu har jag allt klart för mig förutom en sak som inte gör mig riktigt klok.

Vilken tejp kan jag använda? En del säger vanlig dubbelhäftande, en del säger utan, med tryckluft, med "grepptejp". Släng in massa tips och vart man kan köpa mm . Vill känna att jag kan ta ett konkret beslut här genom era svar innan jag hoppar på detta . Tack på förhand. //AG
2017-04-05, 09:17
  #2
Medlem
När jag bytte grepp på min putter fick jag med tejp från Dormy, är någon form av dubbelhäftande.
2017-04-05, 09:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
När jag bytte grepp på min putter fick jag med tejp från Dormy, är någon form av dubbelhäftande.

Jo hört det, men har inget dormy i närheten och köpte greppen privat. Hört annars att man får med . Men om man inte får det , vart köper man då?
2017-04-05, 12:58
  #4
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anden4444
Jo hört det, men har inget dormy i närheten och köpte greppen privat. Hört annars att man får med . Men om man inte får det , vart köper man då?

Förslagsvis Nordica Golf, sök på grepptejp, kostar runt 5 kr.
2017-04-05, 20:49
  #5
Medlem
B-Dawks avatar
Vi har en tråd för frågor som dessa. (FB) Golftråden! Golf och allt som hör där till!

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback