Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-05, 05:32
  #1
Medlem
Tja då var det dags för mig att hoppa på tåget!

Ålder:
23+

Vikt:
80 kg

Längd:
177cm

BF%:
Runt 15%

Träningserfarenhet:
4,5 år bodybuilding, innan kamsport 5 år.

Tidigare kurer:
-

Kurupplägg:Test E 250 mg e4d 16-18 veckor, får se hur jag känner, sista 6 veckorna 50 mg winnar/dag


PCT / kontroll av östrogen:
0.5 mg arimidex eod under hela kur p.g.a känslighet mot gyno, ökar vid behov. Efter kur nolva 40/20/20/20

Mål med kuren: Behålla min muskelmassa under extrem deffning, även öka i styrka.

Kost: Keto, siktar på ett högt proteinintag men med kaloriunderskott såklart.

Om jag missat något får ni gärna påpeka, tar gärna emot tips!
Citera
2017-04-05, 11:47
  #2
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Tycker dosen adex är hög på en såpass mild kur, winnar är inget jag rekar som första kur men det är ditt val
Citera
2017-04-05, 13:23
  #3
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Tycker dosen adex är hög på en såpass mild kur, winnar är inget jag rekar som första kur men det är ditt val

Han skriver att han är känslig mot gyno, min gissning är att han haft tonårsgyno. Jag kör 0.33 EOD och får känningar direkt om jag skulle missa nån dag. Kan absolut vara för mycket men behöver inte vara det.

Kuren är hyfsat lång för att vara din första, samt att blanda in winnar är eventuellt dumt också pga att det är din första kur. Jag skulle köra testo only 12-14v, genomföra PCT, återhämta dig och sedan utvärdera och planera in nästa kur
Citera
2017-04-05, 17:38
  #4
Medlem
Tänker köra winnar, men kan gå till att jag kör 25 mg istället för 50 så blir det mildare på mig, kanske kortar ner kuren också som du säger men Test E tar ju ett tag att sättas igång i kroppen så att säga därför längden av kuren. Aa haft tonårsgyno, exakt.
Citera
2017-04-12, 02:42
  #5
Medlem
Då var första sticket gjort, lite nervöst men kändes knappt i axeln, sjuk placebo på gymmet efteråt svettades som en gris! Mer kommer!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback