2017-04-05, 02:27
Medlem
baraettnamns avatar
Fyfan säger jag bara , mord på båda personerna hade varit det rätta . Slynor hela bunten !
Citera
2017-04-05, 02:39
Medlem
990099s avatar
Din hora till tjej flyttar rakt in till din polare och du kommer att bli utstött har du otur så blir du baktalad och får din vänkrets mot dig då horan och ex polaren skiter dig på ryggen med ful-ryktesspridning.

Bara en headsup
Citera
2017-04-05, 03:09
Medlem
Manboiiis avatar
Först å främst stryper du all ekonomisk stöd åt henne, sen slår du sönder hennes saker också, sen sätter du på på din polares saker. Sen så fortsätter du leva vidare.
Citera
2017-04-05, 03:38
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveAndPenis
Vafan ska jag göra?

Om jag hade varit du så hade jag åkt hem till min "bästa vän", slagit ner honom, kört iväg med hans sönderbrutna kropp och dumpat i någon håla långt från närmsta civilisation. Alltså.., på fullt allvar.
Citera
2017-04-05, 03:56
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Du skulle inte ha slagit henne på fyllan. Men oavsett så har du två alternativ:
1. Släpp henne och gå vidare, ut och spring eller kasta en amerikansk fotboll med dina andra kompisar.
2. Ta en pistol och skjut skallen av dig precis efter du knullat den röda klänningen du köpte till henne.
Citera
2017-04-05, 04:31
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveAndPenis
Har andra vänner men personen i fråga stod mig närmst. En vän till mig är psykolog, nästa steg blir väl att kontakta honom...måste bara smälta situationen först

Det låter sunt. Hämnd är iaf aldrig lösningen, även om den lockar något så otroligt. Jag har velat hämnas på människor som satt krokben för mig många gånger i livet. Men det finns inget positivt man kan få ut av det.
Citera
2017-04-05, 05:23
Medlem
ojdos avatar
Åh fy fan. Denna situation är ju bland det värsta tänkbara. När man som utomstående läser det här kan man knappt ungå att tänka att fan, jag har det ganska bra ändå!

Lämna allt och byt miljö. Flytta till en annan stad där du slipper påminnas om allt och hör aldrig av dig till någon av dem.
Citera
2017-04-05, 05:54
Bannlyst
Fan vad sjukt mannen Han var aldrig din vän, vänd ryggen mot dem och snacka aldrig mer med dem...låt inte heller ditt ex "förklara" bara skit i dem och byt umgängeskrets. Dem kommer få vad dem förtjänar senare i livet och tur att ni inte hann gifta er! Lycka till
Citera
2017-04-05, 06:15
Medlem
Ghastens avatar
Fy fan vidriga båda två. Bryt kontakten så fort det går.
Vissa vill ju tillbaka sen men gå inte på det. Lider med dej
Citera
2017-04-05, 06:21
Medlem
jeremy-joness avatar
Spoon! Spoon!
Citera
2017-04-05, 06:45
Medlem
snedvridets avatar
Okej mannen Jag lider med dig... Men but svårt Det än är så får du inte he Dem någon luft. Sparka it ditt ex helst igår, var inte varsam om hennes egendom för slynan förtjänar inte ett piss. Till helgen drar du ut på bar med ett par polare och har en utekväll som du inte haft sen du var 20!

Din brud var antagligen otrogen pga att hon känner sig misslyckad med tanke på sin dåliga karriär och din polare är en orm. Klipp av huvudet från båda, symboliskt eller litterärt your choice!
Se till att ditt Liv handlar om dig och bara dig från och med nu så ska du see att saker löser sig!
Citera
2017-04-05, 07:17
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Vad vilken annan man hade gjort: slagit din sönder din bästa vän och dragit din flickvän i håret ut till en sjö för att doppa henne. Släng därefter ut alla hennes grejor och betala hennes väninnor för sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in