Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-04, 21:45
  #1
Medlem
Hej! Ska till Barcelona nästa helg, blev tvingad att åka och för att fördriva tiden hade jag tänkt testa lite olika snabbmatskjedjor. Finns det några i Barcelona som inte finns i Sverige? Typ Kfc.
Citera
2017-04-04, 21:57
  #2
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderat4Life
Hej! Ska till Barcelona nästa helg, blev tvingad att åka och för att fördriva tiden hade jag tänkt testa lite olika snabbmatskjedjor. Finns det några i Barcelona som inte finns i Sverige? Typ Kfc.

Åka till Spanien för snabbmatskedjor? Klart det finns men gå på tapasbarer istället. Det är deras snabbmat. Vi La Rambla finns Mc Donalds och annat skit om du tror att det skulle vara bättre än tapas.
Citera
2017-04-05, 00:28
  #3
Medlem
The Good Burger!
Citera
2017-04-05, 21:45
  #4
Medlem
Wok to walk. Hur gott som helst
Citera
2017-04-06, 12:27
  #5
Medlem
Finns en kedja som heter Pans som kränger lite olika sorters mackor/burgarliknande historier.

7/10 poäng får dom av mig.

Har du vägarna förbi gracia måste du käka på Picio Taco! Grymma tacos för 2,5 eu styck. jag brukade ta 3 stycken och då ta en kyckling en chorizo och en med lax!
Citera
2017-04-10, 07:44
  #6
Medlem
Dominos käkade vi på en gång i Barca. Nu har det precis kommit till Malmö, men men.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2827531

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback