Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-29, 23:04
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blissummer
Det är den godaste cola-varianten jag testat. Jag hoppas verkligen att Pepsi Max Ginger är här för att stanna, för den har förstört vanlig Pepsi Max för mig, jag kommer aldrig att kunna gå tillbaka.
Inte svårare än att trycka ner riven ingefära i läsken som kallas för "cola", ingefärscola är skapt, wow ?
Citera
2017-05-28, 20:35
  #38
Medlem
Älskar att ha ingefära i smothies men i Pepsi Max Ginger var det vidrigt, fy fan. Iofs gillar jag inte ens vanlig Pepsi, dricker endast Cola Zero vid dom få tillfällen jag dricker läsk.
Citera
2017-05-28, 20:58
  #39
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Är den god att grogga whisky med? Whisky funkar ju utmärkt att grogga med ginger ale eller cola.
Citera
2017-05-30, 21:33
  #40
Medlem
GunvaldLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Har ni testat den? Fy fan vad äckligt det var. Smakar Pepsi pepparkaka. Så nu kan ni spara era slantar.


Beklagar! Men tack som fan för tipset. Ska undvika denna... Eller?
Citera
2017-05-31, 10:20
  #41
Medlem
HighwayDelights avatar
Ingefära och Pepsi Max, näee, kan det verkligen vara något?
Citera
2017-06-06, 16:23
  #42
Medlem
Salama-Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag är också Pepsi Maxoman, men denna smakar fan skitäckligt. Fattar inte varför Sverige alltid när dom ska lansera nåt nytt från Coca Cola eller Pepsi så är det alltid helsjuka smaker?

Pepsi Max Ginger fanns redan utomlands, kul att man kan köpa den i Sverige nu. Väntar bara på min favorit, Pepsi Max Cherry.

För att citera Pernilla Wallgren: Smaken är som baken, olika.
Citera
2017-06-08, 11:05
  #43
Medlem
RobinFromHoods avatar
Vidrig kemisk eftersmak.
Citera
2017-08-13, 23:49
  #44
Medlem
Reko45s avatar
Fy fan. smaken påminner om lukten av ajax rengöringsmedel.

värsta läsken nånsin.

varför mixtrar man med ingefära och hur kunde en sån här dricka gå igenom smaktestet och lanseras?
Citera
2017-08-14, 14:46
  #45
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Är den god att grogga whisky med? Whisky funkar ju utmärkt att grogga med ginger ale eller cola.

Jag provade att dricka den som den är just i tanke att ha den som framtida groggvirke. Men för min del skulle det inte bli någon höjdarkombination, bättre att använda vanlig cola eller ginger ale.
Citera
2018-05-05, 16:10
  #46
Medlem
H4C35G36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salama-Blixt
Pepsi Max Ginger fanns redan utomlands, kul att man kan köpa den i Sverige nu. Väntar bara på min favorit, Pepsi Max Cherry.

För att citera Pernilla Wallgren: Smaken är som baken, olika.

Gett upp hoppet. Den kommer nog aldrig komma till Sverige. Men gör som jag, beställ härifrån:

https://gottebiten.se/pepsi-max-cherry-24-pack-7920-ml
Citera
2018-05-06, 16:09
  #47
Medlem
Nej Pepsi Max Ginger var inte god. Ingefära passar bättre i te t.ex.
Citera
2018-05-06, 18:51
  #48
Medlem
Det måste vara ren ingefära isåfall, inte som en exklusiv dryck utan att man tillsätter det själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback