Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 22:02
  #1
Medlem
Tropiica420s avatar
Tjenare. Jag har haft återkommande drömmar under senaste månaden om att en björn jagar mig i skogen och försöker äta upp mig. Drömmen brukar alltid börja mitt under själva jakten, och av någon anledning har jag alltid ett gevär med mig och alltid samma familjemedlem som springer vid samma sida som mig.

I drömmen är jag alltid inne i ett så kallat "fight or flight" rus, där min överlevnadsinstinkt har tagit över.

Ibland använder jag geväret för att försöka döda björnen, men av någon anledning missar jag alltid, och varje gång jag missar så känner jag mig djupt besviken.

Den senaste gången så slutade drömmen med att jag hade klättrat upp i ett träd och björnen försökte klättra upp efter mig, och det är oftast så den slutar - att jag har kommit i relativ säkerhet men björnen är fortfarande efter mig.


Det är vad jag hade att dela med mig av, någon som känner för att tyda? Tack och hej.
Citera
2017-04-03, 22:07
  #2
Medlem
Manboiiis avatar
Jag kan tyda åt dig, något kommer hända dig i framtiden under jakten, kan vara något slags djur som kommer efter dig, du kommer stå mellan 2 val, slåss eller fly.
Citera
2017-04-03, 23:23
  #3
Medlem
johnny.senapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropiica420
Tjenare. Jag har haft återkommande drömmar under senaste månaden om att en björn jagar mig i skogen och försöker äta upp mig. Drömmen brukar alltid börja mitt under själva jakten, och av någon anledning har jag alltid ett gevär med mig och alltid samma familjemedlem som springer vid samma sida som mig.

I drömmen är jag alltid inne i ett så kallat "fight or flight" rus, där min överlevnadsinstinkt har tagit över.

Ibland använder jag geväret för att försöka döda björnen, men av någon anledning missar jag alltid, och varje gång jag missar så känner jag mig djupt besviken.

Den senaste gången så slutade drömmen med att jag hade klättrat upp i ett träd och björnen försökte klättra upp efter mig, och det är oftast så den slutar - att jag har kommit i relativ säkerhet men björnen är fortfarande efter mig.


Det är vad jag hade att dela med mig av, någon som känner för att tyda? Tack och hej.


Kanske är något i ditt liv som du känner är efter dig som speglas i drömmen med björnen?
Citera
2017-04-04, 02:13
  #4
Medlem
Sluta o spring, stanna o slåss!! Som en riktig viking
Citera
2017-04-04, 06:24
  #5
Medlem
borrizs avatar
Jag tycker du skall analysera din dröm med La smorfia och rita ihop en Lotto-rad.
https://it.wikipedia.org/wiki/La_smorfia_napoletana
Citera
2017-04-04, 06:36
  #6
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=nAh-TAoTDCw här har du lite inspiration till nästa gång det händer!
Citera
2017-04-04, 11:24
  #7
Medlem
fickkniv1s avatar
När jag drömmer liknande brukar det bero på att jag är stressad över någon livssituation som jag befinner mig i just då. Är du stressad?
Citera
2017-04-09, 23:05
  #8
Medlem
Varje gång jag kommer ihåg en dröm så är det också alltid en björn inblandad.
Har aldrig behövt att slagits mot den då mina instinkter säger spring, slåss finns alltså inte ens på kartan, lyckas alltid även komma undan. Vet inte vad det kan betyda faktiskt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback