Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-11, 19:41
  #13
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Jag brukar lägga mitt changa i botten av en vanlig pipa, sedan strör jag tobak ovanpå. Tänder på tobaken så att denna ger glöd åt changat. Jag får alltid en skjuts ut i kosmos. Tricket är att dra många försiktiga bloss, så att inte changat börjar brinna för hårt. 😁


Jo, vanlig Changa gjort av blandningen på trädrötter eller barken går att försiktigt bränna och röka som vanligt.

Felet jag gjorde var att jag inte noggrant läste beskrivningen som Juan&Ljuset på FS hade skrivit.
Fumerat innehåller en effektiv MAOI-hämmare som ger antidepressiva effekter mot trötthet och orkeslöshet.

Har ännu inte provat DMT men förstår att också det är i pulverform och förstått har också det går att snorta men är bäst att vaporizera.
Citera
2018-03-11, 20:48
  #14
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jo, vanlig Changa gjort av blandningen på trädrötter eller barken går att försiktigt bränna och röka som vanligt.

Felet jag gjorde var att jag inte noggrant läste beskrivningen som Juan&Ljuset på FS hade skrivit.
Fumerat innehåller en effektiv MAOI-hämmare som ger antidepressiva effekter mot trötthet och orkeslöshet.

Har ännu inte provat DMT men förstår att också det är i pulverform och förstått har också det går att snorta men är bäst att vaporizera.

Brukar strö på lite uppe på changat 😂 funkar finfint
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback