Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-27, 09:42
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cornerman
Det finns många liknande företag på andra öar . Det finns många andra jobb man kan söka istället.

Om det nu finns många alternativ som du säger, kan du nämna så lite som ett då? Verkar som att det är mycket påhitt då ingen kan nämna något.
2018-05-29, 08:52
  #98
Medlem
Men för fan använd google era nötter, det är ingen myt detta det finns som sagt..

Sen i övrigt , klart det går att tjäna pengar. Inte sitter man och sköter allt minutiöst för 1 krona och några ören per mess? Då är man ju rätt korkad. Som någon skrev så blir man effektiv. Skummar igenom skitprat och letar frågetecken, lär sig att svara generellt utan att behöva kolla historiken etc. Det är inte raketvetenskap detta, det är chatt, chattade utan problem med folk när jag var tio år gammal. Frågan är hur länge du orkar sitta och skriva konstant, det är det det handlar om. Du kan tjäna pengar som tidningsbud i Sverige med, men orka du springa i trappor som en etiopier 6 timmar per natt?

Jag skriver via pm, tänker inte posta här och vips så är det hundra pers som stjäl jobb från mig.
2018-07-01, 02:28
  #99
Medlem
Detta är det skönaste jobbet jag haft! Jag går in och kör när jag själv vill och känner för det, och när det är segt på chattsidan växlar jag till att skriva profiler till tjejerna och massa annat också.

Tjänar runt 20k per månad skattefritt, vid sidan om allt annat jag gör, så detta ger en grym boost till ekonomin! Tack, Sveriges kåta män! Utan er hade detta inte varit möjligt!
2018-07-02, 07:33
  #100
Medlem
Nej..! Som sagt nu är det inte LÖNT att söka in där då knapp några meddelanden finns. Ni kan förvänta er att tjäna väldigt lite om ni söker in, kanske 4000 per månad. Ni får typ 20 meddelanden per timme
Sök jobb på McDonalds istället det är mitt tips

Citat:
Ursprungligen postat av HonemadeBourbon
Detta är det skönaste jobbet jag haft! Jag går in och kör när jag själv vill och känner för det, och när det är segt på chattsidan växlar jag till att skriva profiler till tjejerna och massa annat också.

Tjänar runt 20k per månad skattefritt, vid sidan om allt annat jag gör, så detta ger en grym boost till ekonomin! Tack, Sveriges kåta män! Utan er hade detta inte varit möjligt!
2018-07-04, 08:16
  #101
Medlem
Kvällar och nätter och helger finns det nästan alltid meddelanden i kö, kan inte tänka mig att det har förändrats. Hur jävla smart är man om man sitter och skriver på förmiddan eller dylikt?
2018-07-05, 15:59
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Kvällar och nätter och helger finns det nästan alltid meddelanden i kö, kan inte tänka mig att det har förändrats. Hur jävla smart är man om man sitter och skriver på förmiddan eller dylikt?

Men tyst med dig för fan du sabbar ju..? Du sabbar ju för oss alla fattar du inte det?
Finns inga jävla meddelanden där, håll er borta och sök in på Donken
2018-07-05, 16:23
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Men tyst med dig för fan du sabbar ju..? Du sabbar ju för oss alla fattar du inte det?
Finns inga jävla meddelanden där, håll er borta och sök in på Donken

Sabbar på jobba hemifrån? Vem orkar sitta och skriva 150 tecken med perfekt svenska, tio frågor, och massa jidder för en krona? Sen är det ju enorm omsättning på folk, om tio slutar och fem börjar vad är problemet? Om ett gäng flashbackare söker jobb där så kommer det inte göra någon skillnad i hur många mess du får, tro mig. Dom rekryterar hur många som helst löpande, dom vill inte ha köer, det fattar du väl?
2018-07-10, 09:47
  #104
Medlem
Rebelsons avatar
Tänk på att alla som värvar medarbetare ska tydligen få en bonus på ca 100 euro.
Det är därför dom är på er som fan om att ni ska skicka pm till dom.

Gå inte på den här skiten. Ni blir lika blåsta som dom som tror sig få ut den där bonusen om dom värvar er.

Ett rävspel är vad det är
2018-07-10, 09:56
  #105
Medlem
Rebelsons avatar
Kan nog säkert garantera utan problem att självaste grundarna bakom detta företag sitter här och skriver för att boosta er att söka.

Läs det farliga avtalet ni på en gång måste godkänna innan ni söker så som.

Böter.
Ersättningsskyldiga
Konstiga utbetalningar.
Visa id.

Jag skulle aldrig skriva på ett sådant avtal innan jag ens haft en normal anställningsintervju.
Är verkligen folk så dumma så som går på det här skiten
2018-07-10, 10:13
  #106
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Kan nog säkert garantera utan problem att självaste grundarna bakom detta företag sitter här och skriver för att boosta er att söka.

Läs det farliga avtalet ni på en gång måste godkänna innan ni söker så som.

Böter.
Ersättningsskyldiga
Konstiga utbetalningar.
Visa id.

Jag skulle aldrig skriva på ett sådant avtal innan jag ens haft en normal anställningsintervju.
Är verkligen folk så dumma så som går på det här skiten
Har aldrig haft problem och utbetalningarna kommer alltid i tid. Som sagt, det finns fler företag i branschen.
2018-07-17, 17:47
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Tänk på att alla som värvar medarbetare ska tydligen få en bonus på ca 100 euro.
Det är därför dom är på er som fan om att ni ska skicka pm till dom.

Gå inte på den här skiten. Ni blir lika blåsta som dom som tror sig få ut den där bonusen om dom värvar er.

Ett rävspel är vad det är
Bara ifall de skriver, stegen är 10 euro per 1000 meddelanden.

Jobbet är okej, sliter man tjänar man bra, slöar man är det inte så najs, jag drar in 4-5k i veckan, jobbar runt 25h effektivt, inget drömjobb men passar mig då jag av olika anledningar inte kan jobba normalt på ett tag.
Det enda negativa är att det är rätt krångligt att sköta med skatt, sociala avgifter om man vill jobba vitt.
2018-07-18, 09:46
  #108
Medlem
Finns där någon chattoperatör du tycker är jobbig som skriver märkliga meddelanden? eller någon kund du stör dig rejält på?

Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Bara ifall de skriver, stegen är 10 euro per 1000 meddelanden.

Jobbet är okej, sliter man tjänar man bra, slöar man är det inte så najs, jag drar in 4-5k i veckan, jobbar runt 25h effektivt, inget drömjobb men passar mig då jag av olika anledningar inte kan jobba normalt på ett tag.
Det enda negativa är att det är rätt krångligt att sköta med skatt, sociala avgifter om man vill jobba vitt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback