Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 15:43
  #1
Medlem
Lightnights avatar
Dags för en ny omgång snart igen. Börjar 10 april 21:00 i Sjuan.

Några förväntningar i år? Känns som att det kommer bli det vanliga med en massa gråtande och snyftande efter amerikansk förebild.

Här är deltagarna: http://www.tv4.se/biggest-loser-sverige/deltagare
Citera
2017-04-03, 17:02
  #2
Medlem
Några av tjejerna ser at att vara riktigt rejält överviktiga. Simon och Rebecca lär inte ha en chans att vinna om de andra inte underpresterar. De ser inte ut att ha så där jättemycket övervikt.
Citera
2017-04-03, 18:32
  #3
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Några av tjejerna ser at att vara riktigt rejält överviktiga. Simon och Rebecca lär inte ha en chans att vinna om de andra inte underpresterar. De ser inte ut att ha så där jättemycket övervikt.

Precis. Det känns lite konstigt att det alltid ska vara med några som, visserligen är tjocka, men egentligen inte platsar i programmet. Är det för att folk i tv-soffan ska känna igen sig mer kanske?
Citera
2017-04-10, 12:47
  #4
Medlem
Lightnights avatar
Ikväll drar det igång i Sjuan kl. 21:00.
Citera
2017-04-10, 22:37
  #5
Medlem
Knasibass avatar
Blir lite tröttsamt när varenda deltagare ska berätta en snyfthistoria.
Citera
2017-04-10, 23:54
  #6
Medlem
Hon som heter Jennie Hansson ser smalare ut i ansiktet än jag, och jag väger 80 kg på 187 cm.
Citera
2017-04-11, 10:05
  #7
Medlem
Retsinas avatar
Obs! Detta är såkallad "reality-tv". Man ska ta mycket av detta med en nypa salt.
Citera
2017-04-11, 12:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Blir lite tröttsamt när varenda deltagare ska berätta en snyfthistoria.

Precis. Som om det vore en ursäkt för att man blivit fet. Finns säkert väldigt många fler människor som har varit med om svåra saker men är normalviktiga. Man måste nog äta helt enorma mängder för nå 150 kg. Speciellt om man är 20 år någonting. Jag håller inte tillbaks någonting med vad jag äter och är väldigt stillasittande . Ändå har jag aldrig lyckats passera 103 kg på vågen till mina 175 cm och 45 år. Äter chips, nötter, småkakor, kakor, lösgodis och dricker läsk och öl.
Citera
2017-04-11, 14:28
  #9
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Blir lite tröttsamt när varenda deltagare ska berätta en snyfthistoria.

Framför allt är det väldigt löjligt. Ytterst pinsamt när programledaren uppenbart ställer frågor på svar hon redan vet och sedan står och tycker synd om deltagarna som om de vore utvecklingsstörda. Tyvärr finns det nog många tittare som är för korkade för att se igenom detta.
Citera
2017-04-11, 16:31
  #10
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Framför allt är det väldigt löjligt. Ytterst pinsamt när programledaren uppenbart ställer frågor på svar hon redan vet och sedan står och tycker synd om deltagarna som om de vore utvecklingsstörda. Tyvärr finns det nog många tittare som är för korkade för att se igenom detta.

De flesta reality serier är ju uppgjorda till en viss del. Inget nytt.
Citera
2017-04-11, 17:45
  #11
Medlem
Roligt att säsongen är igång! Fler som reagerade på att tränaren Mikael Hollsten såg rundare ut i ansiktet än vad han brukar?

Och vad tycker ni om nya tränaren, Sabina? Jag blir alltid lite skeptisk när så snygga människor som tränat hela sitt liv ska coacha vanligt folk.

Tycker deltagarna verkar lovande. Ser fram emot kvällens program.
Citera
2017-04-11, 18:18
  #12
Medlem
Tycker Ludvig är väldigt lik Jonathan från förra säsongen. De skulle kunna vara yin och yang.

https://y.cdn-expressen.se/images/d1...a/16x9/680.jpg

http://static.norran.se/wp-content/u...g?d=1490358596
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback