Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 14:22
  #1
Medlem
Mx_1337s avatar
http://mmajunkie.com/2017/04/ex-cham...1-in-singapore
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
Former UFC lightweight champion Rafael dos Anjos (25-9 MMA, 14-7 UFC) and ex-Strikeforce welterweight titleholder Tarec Saffiedine (16-6 MMA, 2-3 UFC) are slated for a 170-pound fight at the event, UFC officials confirmed with channelnewsasia.com.

UFC Fight Night 111 takes place June 17 at Singapore Indoor Stadium in Kallang, Singapore, and the entire card streams on UFC Fight Pass.
Citat:
The latest UFC Fight Night 111 lineup includes:

Rafael dos Anjos vs. Tarec Saffiedine
Andrei Arlovski vs. Marcin Tybura
Russell Doane vs. Kwan Ho Kwak
Takanori Gomi vs. Jon Tuck
Ulka Sasaki vs. Justin Scoggins
Cyril Asker vs. Walt Harris
Carls John de Tomas vs. Naoki Inoue
Wang Guan vs. TBA
Trodde jag sett tråd om denna gala tidigare, men sökte och fann inget.
Blir intressant att se RDA i 170.
Citera
2017-04-03, 14:40
  #2
Medlem
RDA är ju en naturlig welter. Har aldrig fattat hur han kan gunga upp på 155. Bra dietist och coach måste han ha i vart fall.
Citera
2017-04-03, 15:51
  #3
Medlem
RDA kommer vinna rätt enkelt skulle jag förutspå, 170 lb lär passa bra för honom. Saffiedine har skills men verkar inte komma mkt längre än topp 10-15, straxt en Bellator fighter..
Citera
2017-04-12, 17:21
  #4
Medlem
mmas avatar
http://www.bloodyelbow.com/2017/4/11...-ufc-singapore

Citat:
Having failed to capture the inaugural UFC women’s featherweight title, Holly Holm is returning to the bantamweight division, where she was once champion. MMA Fighting’s Guilherme Cruz reported on Tuesday that Holm is slated to headline UFC Singapore on Saturday, June 17th against one-time 135 lbs title challenger Bethe Correia.
Citera
2017-04-13, 02:10
  #5
Medlem
Apologists avatar
Andrei Arlovski borde lägga av. Hans matcher börjar bli förutsägbara.

Singapore är i Asien en riktig hub för MMA o kampsport. Kanske UFC ser möjligheterna här o även försöka stoppa konkurrenterna (ONE Championship) lite.
Citera
2017-06-17, 23:02
  #6
Medlem
mmas avatar
Det är verkligen något speciellt ibland när någon gör som Holm mot Bethe, när dom fjantar i ringen och direkt får betala för det.. DYRT.

Nu gillar ju jag sånt ibland, men denna gång var det oerhört tillfredställande då jag gillar Holm väldigt mycket, hon verkar vara en fantastisk människa.
Citera
2017-06-19, 11:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det är verkligen något speciellt ibland när någon gör som Holm mot Bethe, när dom fjantar i ringen och direkt får betala för det.. DYRT.

Nu gillar ju jag sånt ibland, men denna gång var det oerhört tillfredställande då jag gillar Holm väldigt mycket, hon verkar vara en fantastisk människa.

Mjo, gillade vinsten! Men Holm övertygar inte direkt. Hon verkar ha fysiken och viljan osv. Vet inte vad det är som saknas. Hon gör samma ljud som en tennisspelare som slår till bollen varje gång hon gör ett slag. Det verkar inte finnas någon vidare kraft i slagen bara eller vad problemet nu är.

The Pitbull förlorade. Damn. Trodde han skulle ta det i 2a ronden efter att ha övertygat de sista sekunderna slutet av 1a.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback