Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-03, 13:16
  #1
Avstängd
Någon som kolla på Wrestlemania 33?

Hur fan kan de låta The Undertaker förlora mot Roman Reigns som är hatad av alla,eller de flesta?!?
Och fyfan va synd att The Undertaker pensionera sig!! Jag gråter fortfarande!!! Kan inte fatta att det är slut för hans del!!! FYFAN det var inte så jag ville att det skulle sluta!! Hade verkligen hoppats på att han får sin rematch mot Brock lesnar på Wrestlemania och vinner så han tar tillbaka vinsten mot den enda som han förlorat mot och sedan kan han pensionera sig,men hade verkligen hoppats på att få se honom i några år till. Helt otroligt att han förlora mot Roman Reigns och sedan pensionera sig!!! Det var det sämsta slutet för honom!!! FYFAN ASSÅ! R.I.P The Undertaker 24-2!!!!!!!

Resten av galan är skit jämfört med slutet! Inget är ens värt att ta upp. Kommer verkligen att sakna The Undertaker! Nu kommer man att må så dåligt ett tag framöver...((((

Någon som kollat/kollar på WWE? The Undertaker är en levande legend som har varit en wrestler i 33 år,han starta sin karriär år 1984.

Länk till sista entrén för den legendariske The UnderTaker:

https://www.youtube.com/watch?v=uD5hCKloquA

R.I.P The Undertaker 24-2!!!
__________________
Senast redigerad av HomeStone 2017-04-03 kl. 13:42.
Citera
2017-04-03, 13:38
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kniggotz
Vad tycker du är intressant med WWE?

Den otroliga Underhållningen, den otroliga spänningen, de extremt bra karaktärerna( inte alla men de flesta). Har följt WWE och wrestling hela livet. De som kollat/kollar på WWE/ wrestling vet vad jag pratar om.

https://www.youtube.com/watch?v=uD5hCKloquA
Citera
2017-04-03, 13:46
  #3
Medlem
Captinheros avatar
Den gubben måste ju vara 60+ fattar du väll själv att kroppen inte orkar mer
Citera
2017-04-03, 13:48
  #4
Avstängd
Hela galan kan streamas helt gratis här:

http://watchwrestling.uno/watch-wwe-...7-live-online/


Kolla på part 1- part 7 för de som vill kolla på den legendariska galan som hade över 75 000 i publik.
Citera
2017-04-03, 14:15
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Den gubben måste ju vara 60+ fattar du väll själv att kroppen inte orkar mer

Han fyllde precis 52.
Citera
2017-04-03, 14:48
  #6
Medlem
tomchis avatar
Du vet att allt är uppgjort va?
Citera
2017-04-03, 14:59
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tomchi
Du vet att allt är uppgjort va?

Men haha? Klart jag vet det? Men det handlar om underhållning och spänning. De som följt WWE/wrestling förstår detta.

Sen så är ju alla filmer/serier uppgjorda men ändå så kollar hela världen på filmer och serier...
Citera
2017-04-03, 15:09
  #8
Medlem
Herre gud, mer förvånad att han fortfarande körde . Han var min favorit i WWF i början på 90-talet och han var ju gammal i gamet redan då!
Citera
2017-04-03, 15:14
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Herre gud, mer förvånad att han fortfarande körde . Han var min favorit i WWF i början på 90-talet och han var ju gammal i gamet redan då!

Han är en levande legend! Du kan kolla på hela Wrestlemania 33 galan som ägde rum tidigt i morse. som jag länkat till högre upp...Mina tårar kan inte sluta rinna
Citera
2017-04-03, 15:27
  #10
Medlem
framtands avatar
Är detta samma Undertaker som man kunde spela på Supernintendo på 90-talet? Ja vad hette spelen nu då, Wrestle Mania kanske?

Sjukt i sådana fall, trodde han skulle va 70 vid det här laget.

Men synd att pensionera en sån legend på ett sätt som fansen inte uppskattar!
Citera
2017-04-03, 15:33
  #11
Medlem
BigFatCones avatar
Som jag skrev i själva wrestling-tråden, han är gammal som fan i gamet. Hans knän kan ju inte palla en enda Tombstone Piledriver till. För att inte tala om hans dyk över topprepet och ner från ringen. Jag började gilla honom för att han var stor och stark men ändå atletisk som fan. Det var kul att se på honom men inte längre.

Dessutom så borde Old School givetvis heta Dead Man Walking.

Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Är detta samma Undertaker som man kunde spela på Supernintendo på 90-talet? Ja vad hette spelen nu då, Wrestle Mania kanske?

Sjukt i sådana fall, trodde han skulle va 70 vid det här laget.

Men synd att pensionera en sån legend på ett sätt som fansen inte uppskattar!
Ja, det är samma snubbe. Han är en av få som är kvar sedan Hogan och Macho Mans tid.
Citera
2017-04-03, 16:04
  #12
Medlem
Inzaneclowns avatar
Antar att det måste ske förr eller senare. Killen är ju ingen ungdom, och som redan påpekats har hans kropp tagit stryk i många år. En barndomsidol går i graven (höhöh).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback