Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 07:47
  #1
Medlem
Hej!

Är sugen på att dra in lite extra pengar via ett arbete där man kan jobba vart som helst så länge man har internetuppkoppling. Jag har googlat runt, kollat på flashback men jag hittar ingen information om detta jobbet. Så till min fråga;

Är det någon som har minsta lilla erfarenhet av http://jobba-hemifran.com/ ? Arbetet går ut på att man jobbar som chattoperatör och lönen grundas i hur många meddelanden man skriver.
Citera
2017-04-03, 07:56
  #2
Medlem
AceOfHazes avatar
Jag jobbar för dem, har du inga problem med att chatta med äldre kåta herrar och fråga om deras liv är det inga problem.
Citera
2017-04-03, 09:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Jag jobbar för dem, har du inga problem med att chatta med äldre kåta herrar och fråga om deras liv är det inga problem.


Haha, nä det har jag inga problem med, så länge jag får lön för det jag gör! Hur mycket brukar du arbeta på en vecka och vad får du då ut för arbetet?
Citera
2017-04-03, 09:27
  #4
Medlem
Känns ju sådär med ett företag som har sin postbox hos ett boxföretag
Citera
2017-04-04, 21:39
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Jag jobbar för dem, har du inga problem med att chatta med äldre kåta herrar och fråga om deras liv är det inga problem.
Jag är också intresserad av jobbet. Vad mer kan du berätta om företaget? Vad brukar man kunna dra in per månad i lön?
Citera
2017-04-09, 21:27
  #6
Medlem
är också intresserad men det låter för bra för att vara sant. någon som har erfarenhet av det företaget?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback