Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 05:57
  #1
Medlem
Jobbar just nu som tidningsbud och börjat oftast vid 01 på natten och jobbar 2-5 timmar som vikarie så det varierar vilka nätter jag jobbar. Men iaf funderar jag på att köpa lite tjack för att göra natten lite roligare eftersom jag provade kola(en lina när min polare hade glömt det i min keps som han hade lånat under kvällen när jag hade kört han till krogen å skulle dra och jobba) första gången för en vecka sen och nu har jag läst på lite om tjack och kola, efter jag provade kola har jag bara tänkt mer och mer på att dra upp något i snoken hehe.... har iaf provat tjack en gång innan drack några öl med polare och drog 3 linor under tiden dagen efter studenten (2016) på kvällen innan jag drog till krogen för att träffa några andra polare och ta några öl, men jag kommer ihåg att jag inte kände så mycket ifrån ruset kanske bara var dåliga grejer? Fick ingen AT utan somnade utan problem när jag kom hem och vaknade på morgonen av att jag fick en datorbashögtalare som ramlade från fönsterkanten rätt i huvudet när jag låg på soffan och fönstret hade blåst upp Så är det värt att prova tjack igen? vill inte fastna i något beronde så bör nog avstå men om jag bestämmer mig för att göra det hur mycket ska jag köpa? Har inga större problem att hålla mig vaken då jag sover tills jag vaknar varje dag.
__________________
Senast redigerad av dammsugaren12 2017-04-03 kl. 06:06.
Citera
2017-04-03, 06:25
  #2
Medlem
risken är att "ta lite tjack vid behov" övergår till något mer än så då du upplever hur bra effekt det har och att du kan göra saker privat och samtidigt jobba på smidigt och bra, samt inte upplevt någon större AT. Ett jobb ska du kunna fixa utan tjack, menar bara väl. det kan börja försiktigt men sen bli till en omedveten vana. när tjacket är slut innan du fixat nytt börjar man sakna det och bli irriterad och önskar mer.
Citera
2017-04-03, 07:32
  #3
Medlem
Heh, kör på tills du får en massiv AT. Då lär du inte vara lika sugen längre. Det är väl olika från person till person, men de flesta som inte pundar tjack dagligen tenderar att ångra sig dagen efter, enligt min erfarenhet.

edit: kör på kola istället ifall du är så jäkla sugen - otroligt dyrt och galet utblandat men bättre än tjack iaf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback