Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 04:20
  #1
Medlem
tjenare, detta är mitt första inlägg här på fb så vet inte riktigt hur det funkar. Har läst här ett tag på nästintill alla möjliga forumen och tänkte det var dags att dela med sig av en av mina upplevelser. Har mycket mer ifall det är någon som är sugen.

men alla mina hemska drömmar om nätterna började när jag var väldigt liten, det hände väldigt få gånger har kanske hänt 3-5 gånger. Men det är att jag drömt jag har varit i ett skepp av något slag med massa barn som ska dödas, dom är som raketer det är på flygplan men mycket större så man sitter liksom i rader i dom. Vi flyger med dom för att sedan landa på en stor gräsäng, där jag och många andra små barn hoppar och leker tills vi sätter oss i raketerna igen och vi ska dö. Ibland så fastnar jag på något sätt och kläms ihjäl, medans jag andra gånger hör hur mitt namn ropas upp eller något. Den biten är fortfarnde väldigt suddig för mig, men då vaknar jag i panik. Jag vet inte att jag är vaken, jag tror att jag är död. På riktigt jag går runt i huset och skriker efter hjälp, allt känns overkligt och min mamma kommer för att hjälpa mig och vi brukade spola vatten i mitt ansikte och jag sprang runt och skrek "jag är söd jag är död rädda mig hjälp!!" jag kan komma ihåg vad som hänt, men det känns overkligt och är omöjligt att förklara känslan, att tro man är död. Jag har aldrig skrivit något liknande förrut och missade säkert en del, men detta hände somsagt när jag var mindre. Har skett någon enstaka gång när jag var kanske 14-15 att jag sprang upp o bad min mamma döda mig och jag försökte bland annat dränka mig i toan. Får rysningar bara av att jag skriver om detta, har stannat mellan mig och mamma. Har aldrig berättat om detta för någon. Någon som haft samma upplevelser?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback