Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-02, 23:30
  #1
Medlem
Emiliasecrets avatar
Hej allihopa!

Nu är det såhär att jag hade köpt en kamera som jag skulle lämna tillbaka, kameran var helt oanvänd men precis för några minuter sen råkade jag använda den, jag skulle bara kolla på den så råkade jag ta ett foto. Vad ska jag göra?
Citera
2017-04-02, 23:34
  #2
Medlem
mr2cools avatar
fabriksåterställ den :-)

lycka till
Citera
2017-04-02, 23:42
  #3
Medlem
Lägg tillbaka den i kartongen ta ut minneskortet du satt i Satte du inte i ett minneskort? Kameran kan ha ett internminne för några kort. Då får du radera dessa. Har inte kameran internminne? Då blev det heller inga bilder.
Citera
2017-04-09, 19:55
  #4
Medlem
kaoriblasts avatar
Den stora frågan är om du råkade trycka av en bild när du rånade någon, baxade en bil eller hade sex med en minderårig? Då skulle jag råda dig att bara lämna tillbaks kameran till butik med filerna intakta på minneskortet, som ett kul prank.
Citera
2017-04-26, 18:16
  #5
Avstängd
Återlämna den precis som du hade tänkt från början är en god idé. Du har rätt till två ångerveckor enligt lagen om distansavtal enligt samma lag har du rätt att testa funktionen på produkten du köpt, dvs att t.ex ta en bild eller två, eller 10 för den delen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback