Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 12:57
  #649
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary
Nästa år slipper författarna bojkotta. Nya Tider får visst inte ställa ut då:

"➤ I ett pressmeddelande på Bokmässans webbplats om evenemangets ”inriktning för 2018” meddelar man att tidningen Nya Tider inte kommer att få ställa ut. Som orsak uppges att tidningens närvaro dragit för mycket uppmärksamhet till sig, så att mässans övriga aktiviteter hamnat i skuggan."

https://samnytt.se/bokmassan-andrar-...att-stalla-ut/

Sedan var väl "nazistmarschen" samtidigt med bokmässan också om jag inte missminner mig.

Hur gick det förresten med de alternativa mässorna? Jag har för mig att det var flera. Blev det bra evenemang, någon som vet?

Det var väl en dag som det var väldigt få besökare på bokmässan? Var det samma dag som nazisterna demonstrerade?

Ja och Bokmässans vd Maria Källman (hette hon inte men något i den vägen) har avgått också.

Mässan säger väl mest att det blev för mycket bråk. Kanske inklusive nazistmarschen och motdemonstranter...
Citera
2019-04-29, 18:53
  #650
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ha ha vad ledsen jag blir!
De flesta av dessa vänstertroll har jag aldrig hört talas om. Övriga är såna som jag aldrig läst eller kommer att läsa.
Vilka jävla,tomtar! De begriper inte att deras beteende bara gynnar det de vill agera mot!
Fan vad gott med såna här liberala vänstermuppar!

Mara Lee är faktiskt en väldigt bra författarinna som skriver behagligt och engagerande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback