Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-03, 18:39
  #445
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Hoppas på hämnd nu bara. Annars kommer familjen förlora sitt rykte och bli bitches
Vem ska de hämnas mot? Och varför? Den döde var en bajskorv. Ingen kommer att engagera sig i någon hämnd. Och alla kurder är bitches, så det är inget argument.
Citera
2017-07-14, 01:42
  #446
Medlem
Var ett tag sedan då jag på väg hem från jobbet när jag skulle passera cykelvägen väster om fyrisskolan blev jag slagen av cykeln av just Nabil och hans vän.
När jag skulle resa mig så sparka han mig i magen och drog iväg mig till skolgården i närheten. Han fick mitt bankkort,kod och sedan rensa hans vän det medan Nabil höll mig kvar i en bil.
Han var dock inte nöjd med det utan att han hotade fram min adress och tog mina nycklar, han sa att det var hans lägenhet nu och de frågade om var jag hade mina värdesaker och om någon var hemma.
Nabil och hans vän började planera att åka hem till oss vilket det gjorde (min fru, turligt nog inte i Sverige just då) Nabil sa att han skulle våldta min fru och döda oss båda om jag skulle säga något till polisen så har faktiskt aldrig sagt något.

Förstörde mitt liv. Har inte kunnat sova ordentligt sedan det hände... Kan säga att det känns mycket bättre nu!
Citera
2017-07-22, 17:13
  #447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hostqueen
Var ett tag sedan då jag på väg hem från jobbet när jag skulle passera cykelvägen väster om fyrisskolan blev jag slagen av cykeln av just Nabil och hans vän.
När jag skulle resa mig så sparka han mig i magen och drog iväg mig till skolgården i närheten. Han fick mitt bankkort,kod och sedan rensa hans vän det medan Nabil höll mig kvar i en bil.
Han var dock inte nöjd med det utan att han hotade fram min adress och tog mina nycklar, han sa att det var hans lägenhet nu och de frågade om var jag hade mina värdesaker och om någon var hemma.
Nabil och hans vän började planera att åka hem till oss vilket det gjorde (min fru, turligt nog inte i Sverige just då) Nabil sa att han skulle våldta min fru och döda oss båda om jag skulle säga något till polisen så har faktiskt aldrig sagt något.

Förstörde mitt liv. Har inte kunnat sova ordentligt sedan det hände... Kan säga att det känns mycket bättre nu!

Sluta ljug ditt troll.
Citera
2017-07-22, 17:28
  #448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hostqueen
Var ett tag sedan då jag på väg hem från jobbet när jag skulle passera cykelvägen väster om fyrisskolan blev jag slagen av cykeln av just Nabil och hans vän.
När jag skulle resa mig så sparka han mig i magen och drog iväg mig till skolgården i närheten. Han fick mitt bankkort,kod och sedan rensa hans vän det medan Nabil höll mig kvar i en bil.
Han var dock inte nöjd med det utan att han hotade fram min adress och tog mina nycklar, han sa att det var hans lägenhet nu och de frågade om var jag hade mina värdesaker och om någon var hemma.
Nabil och hans vän började planera att åka hem till oss vilket det gjorde (min fru, turligt nog inte i Sverige just då) Nabil sa att han skulle våldta min fru och döda oss båda om jag skulle säga något till polisen så har faktiskt aldrig sagt något.

Förstörde mitt liv. Har inte kunnat sova ordentligt sedan det hände... Kan säga att det känns mycket bättre nu!

När skulle detta hänt och vad hände med polisanmälan?
Citera
2017-07-22, 19:18
  #449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hostqueen
Var ett tag sedan då jag på väg hem från jobbet när jag skulle passera cykelvägen väster om fyrisskolan blev jag slagen av cykeln av just Nabil och hans vän.
När jag skulle resa mig så sparka han mig i magen och drog iväg mig till skolgården i närheten. Han fick mitt bankkort,kod och sedan rensa hans vän det medan Nabil höll mig kvar i en bil.
Han var dock inte nöjd med det utan att han hotade fram min adress och tog mina nycklar, han sa att det var hans lägenhet nu och de frågade om var jag hade mina värdesaker och om någon var hemma.
Nabil och hans vän började planera att åka hem till oss vilket det gjorde (min fru, turligt nog inte i Sverige just då) Nabil sa att han skulle våldta min fru och döda oss båda om jag skulle säga något till polisen så har faktiskt aldrig sagt något.

Förstörde mitt liv. Har inte kunnat sova ordentligt sedan det hände... Kan säga att det känns mycket bättre nu!

Haha, antingen är du en pundare eller indragen i den världen. Varför skulle han bry sig om dig. Upp med polisanmälan. Du heter Queen och har en fru, är du en transkvinna eller?
Citera
2017-07-22, 19:20
  #450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kill9
Det är så kurder är i verkligheten. Mörda och våldta.

Våldtog dom din mamma eller, du skriver kurd i alla trådar.
Citera
2017-07-30, 13:01
  #451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NHuppsala
Sluta ljug ditt troll.

Oavsett om Hostqueen talar sanning eller ljuger så är detta inget som Nabil inte skulla kunna vara skyldig till. Nabil var ett ärkekräk, ett avskum och han avrättades av likasinnade. Han har gjort livet surt för väldigt många och jag är glad att mina skattepengar går till en kackerlacka mindre.
Citera
2017-09-19, 14:13
  #452
Medlem
Nån som vet när rättegången är planerad?
Citera
2017-09-19, 15:54
  #453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Nån som vet när rättegången är planerad?

Rättegång gällande vad?
Citera
2017-09-19, 19:22
  #454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enron
Rättegång gällande vad?


Sitter det inte folk häktade för mordet? Det har väl funnits åtminstone. Så gissningsvis gäller frågan den tänkta rättegången gällande mordet.
Citera
2017-09-19, 20:11
  #455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Sitter det inte folk häktade för mordet? Det har väl funnits åtminstone. Så gissningsvis gäller frågan den tänkta rättegången gällande mordet.
Nej, ingen är häktad, och ingen har varit det heller.
Citera
2017-09-19, 23:24
  #456
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopparfisk
Nej, ingen är häktad, och ingen har varit det heller.

Har för mig att i alla fall en kille häktats/anhållits för detta mord, kille från Gränby? Den som är intresserad kan kolla bak i tråden, den är inte så stor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback