Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-04-08, 23:18
  #49
Medlem
RESUMEtheCRUSADESs avatar
Skidor och hockey är vintersport. Blattar gillar inte vintersport. Blattar gillar snabbmat, BMW och skit. Det dröjer nog innan någon Habib vinner SM i längd.
Citera
2019-03-01, 15:54
  #50
Medlem
Stockholmsnära Romme hade en hel del immigranter i liftsystemet detta sportlov. Jag noterade ett antal immigrantgäng av varierande art, några som nästan garanterat var hazarer och en och annan mer reguljär familjekonstellation av afrikanskt ursprung. Minst ett gäng som körde typiskt högljutt ortenbeteende, de såg ut att vara från Mellanösterns mer Europanära delar, typ Libanon.

MENA-immigranter är fortfarande i bedövande minoritet, men att notera var att många märktes genom att vara högljudda och smått störiga. Precis samma sak som de flesta nog upplevde med badkulturen för något decennium sedan. Numera är en hel del badstränder och badhus i immigranternas ägo och man undviker dem. Undrar om kaozet kan komma att flytta in i de storstadsnära skidbackarna så småningom?

Men jag noterade också att nästan alla immigranter höll till nära centralsystemet, med närhet till värmestuga, mat och dryck. Så fort man kom bort därifrån lyste de med sin frånvaro. Jag gissar att de inte åkte särskilt mycket på sina skidor helt enkelt.
Citera
2019-03-01, 18:15
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammansvetsat
Som rubriken. Man ser i stort sett bara vita människor i utförsbackarna. Hur kommer detta sig?
Farten finns ju, också chansningar, man har möjlighet att visa upp sig i svarta backar och i puckelpistar, ungefär som när blattar ska visa upp sig i trafiken med både bil och körsätt. Fick denna tanke förra veckan när jag skidade i Åre. Några blattar på Flashback som vill/kan besvara detta?

Det är samma sak med detta som en massa andra saker som vita idioter sysslar med. Som turistande, backpacking, diverse sporter, fallskärmshoppning, ha husdjur mm. Det är waste of time och ger dig inga konkreta fördelar.

Du kan inte köpa dig en mobiltelefon, guldkedja eller bmw för tiden du lägger ner på det därför är det meningslöst. Mer intressant fråga är varför svenska idioter klättar i berg och backpackar och skaffar sig diverse äckliga husdjur till ingen jävla nytta och mening.

De svenska idioterna borde skaffa sig fru och barn istället för att syssla med sina resor kors och tvärs över jordklotet och andra meningslösa konstigheter, så skulle de slippa dö ut.
__________________
Senast redigerad av niobium 2019-03-01 kl. 18:23.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback