Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-03, 06:34
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Hade det inte vart kul och stövla in på systemet och supa sig helt jävla karatefull på plats?
Om ett sådant företag skulle ske så kanske det när det nu är planerat också ha lite taktik i sig ex först lassa i alla flaskor man ska trycka i sig i en korg, ställa sig så långt bort från personal och kassa som möjligt och sedan börja hinka utav bara helvete, först och främst för att se om man hinner men också om man lyckas till den grad att man däckar eller om personalen hinner avstyra spektaklet, top notch är ju om man är några fler på plats som kan filma det hela också.
Någon som skulle kunna tänka sig att praktisera denna idé?

Jag har faktiskt sett detta praktiseras för 7 år sedan vid systemet Gyllentorget. En stjärna i 30(?) årsåldern rusade in och började bälja i sig explorer. Väktare kom fort till plats och sagda hjältes reaktion var att lägga sig på golvet och vråla med grov östgötsk dialekt "ajjj han slåååår mig", vilket inte var helt sant då väktaren stod bredvid och tittade som om killen var fullkomligt efterbliven.

Just då tyckte jag att det var underhållande, idag tycker jag nog mest att det var bland det mest tragiska jag har sett.
Citera
2017-04-03, 16:08
  #26
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senap
Enligt kommentarer till klippet ska personalen varit informerad i förväg, men att gemene svensk inte öppnar käften förvånar föga.
Ja jag har ingen aning jag, men de gjorde ett klipp ang. kommentarerna och det ska inte vara sant: https://www.youtube.com/watch?v=TFD4MQSelg8&t=702s
Citera
2017-04-03, 16:15
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Hade det inte vart kul och stövla in på systemet och supa sig helt jävla karatefull på plats?
Om ett sådant företag skulle ske så kanske det när det nu är planerat också ha lite taktik i sig ex först lassa i alla flaskor man ska trycka i sig i en korg, ställa sig så långt bort från personal och kassa som möjligt och sedan börja hinka utav bara helvete, först och främst för att se om man hinner men också om man lyckas till den grad att man däckar eller om personalen hinner avstyra spektaklet, top notch är ju om man är några fler på plats som kan filma det hela också.
Någon som skulle kunna tänka sig att praktisera denna idé?

... Har aldrig gjort det själv fast jag minns när vi var snorungar 16-20 år och hur två "kompisar" gick in på ICA och drack öl antingen på en avsides plats eller på toaletten. Då fanns små tunnor med öl på c:a 2-3 liter och tydligen så hade de burit in 1 eller 2 tunnor och druckit sig redlösa inne på en toalett och sedan promenerat rakt ut. Idioti.
Citera
2017-04-08, 18:11
  #28
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politice-Rectam
Den tråkigaste tråden jag har läst på sedan länge. Ja, förstås kan man supa på Systemet tills personalen upptäcker det, eller börja klippa handdukar med sax i en textilaffär, eller börja slänga vinglas på golvet i en glas- och porslinsaffär, eller kissa på böckerna i en bokhandel tills personalen upptäcker beteendet. Vad vill du nå med tråden ts eller har du ens några aspirationer i livet och strävan efter att utveckla dig?
Det var väl ganska tydligt om du bemödande dig läsa trådstarten. Det var ett förslag till en hurmorgrej knappast något skulle göras personligen. Just därför som a frågade om det var något någon skulle kunna tänkas sig...
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Är du helt dum i huvudet? Det är inte samma sak att råka välta en flaska (vilken du borde betala för också) som att gå in och halsa ur random flaska. Går du in i en butik och förstör något så borde din naturliga reaktion vara att städa upp efter dig samt betala för skadorna. Antar att du är under 20 och inte får handla där iallafall. Jävla bottenskrap.
Nej men du måste vara skapligt skadad som inte begrep att kontentan var detsamma, innehållet är borta i båda fallen. Ditt övriga moralsvammel kan du köra upp i ditt skitiga arsel. Detta gäller hurmor, om du inte gillar det, stick.
Citera
2017-04-11, 22:53
  #29
Medlem
Lasermopsens avatar
Snatteri är det när man passerat sista möjliga betalningstation, men de får inte sälja alkohol om kunden är märkbart påverkad. Så det blir nog knepigt...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback