Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-30, 13:38
  #13
Avstängd
AnonymAnvändares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Schampo flaska
Tänkte själv på något liknande.
Eller varför inte milda cullinesse den är ju formad som en rövdildo.
2007-10-30, 14:55
  #14
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volume
Men vad innebär det?
Den ger alltså ungefär lika mycket i ärslet som i munnen?

Att tramadolen tas upp marginellt bättre rektalt, inga siffror att tala om riktigt. Skulle gärna se någonting om biotillgängligheten nasalt och IV.
2007-10-30, 15:39
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Att tramadolen tas upp marginellt bättre rektalt, inga siffror att tala om riktigt. Skulle gärna se någonting om biotillgängligheten nasalt och IV.

oralt 68% vid första doseringen, vid efterföljande blir biotillgängligheten 90-100%
Rektalt 77-78%, antagligen gäller samma som föregående vid påfyllning.
IV/ IM ca 100%
2007-10-30, 16:19
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
oralt 68% vid första doseringen, vid efterföljande blir biotillgängligheten 90-100%
Rektalt 77-78%, antagligen gäller samma som föregående vid påfyllning.
IV/ IM ca 100%
Med andra ord är det lika bra att svälja kapslarna som vanligt folk, om man nu inte njuter jättemycket av att föra in sin medicin i bakluckan.
2007-10-30, 17:24
  #17
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
oralt 68% vid första doseringen, vid efterföljande blir biotillgängligheten 90-100%
Rektalt 77-78%, antagligen gäller samma som föregående vid påfyllning.
IV/ IM ca 100%

Jag har underat över hur tillgängligheten kan öka...
2007-10-30, 17:31
  #18
Medlem
Yeah!!s avatar
Vet att Gain gjorde en guide om hur man administrerar knark i röven. Sök och du skall finna.
2007-10-30, 17:34
  #19
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Med andra ord är det lika bra att svälja kapslarna som vanligt folk, om man nu inte njuter jättemycket av att föra in sin medicin i bakluckan.
Det låter väldigt förståndigt...
2007-10-30, 17:36
  #20
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Vet att Gain gjorde en guide om hur man administrerar knark i röven. Sök och du skall finna.

Ja, men frågan är ju om det är värt det.
2017-09-29, 12:36
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Ja, men frågan är ju om det är värt det.


Låt säga att man vill ta 1-2 mg subutex 4 mg ikto och 4 mg xanor och 200 mg tramadol, för att sedan mendans man väntar på ruset dricka 2-3 starköl och smälta nån ikto under tungan. så allt kommmerkaboom
Då är det verkligen interessant å veta om det går. eller om man ska bara välja tramen så kommer den senare än resten.. jag gillar att ta rövpanna när man kör coctails,. därför söker jag denna tråd tex nu :P

Så nu fick du en förklaring och alla som undra om de e vrt de.. jag kan sga attt visar det sig att det är värt att dra 200 mg ihop med resten i min pump kommer jag bli asglad, ska kiika igenom tråden och seom nån kommit fram till nåt

Verkar dock som jag fått svar att det skall gå, så morgondagens pump kommer bli intressant, återkommer med hur det gick me den cctailen
2017-09-29, 13:01
  #22
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Den stora Tramadol-tråden (alla frågor om Tramadol, Tradolan, Nobligan m.fl.tas här) /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback