Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-09-04, 19:02
  #25
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Rätt härligt program att ha på, när man kör bil exempelvis.
Citera
2020-09-04, 20:15
  #26
Medlem
Avsiktarens avatar
Programmet är lite roligt men lite väl stockholmsorienterad och har blivit lite väl gubbigt. Deltagarna när programmet började var i 30-årsåldern och över 30-år senare är det fortfarande femtio och sextiotalister. Skulle man ha någon som var lika gammal som Jonas Hallberg var när programmet började som alltid har varit gubben skulle den vara ungdomen.
Citera
2020-10-29, 00:20
  #27
Medlem
Detanvändarnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Problemet med att tillförlita sig på P1 och motsvarande massmedia, är att den intellektuella utveckling du söker uteblir.

Det råder inte för en sekund någon verklig åsiktsfrihet där olika synsätt får ta plats i dessa program, utan de har en och samma utgångspunkt, eller överideologi om man så vill, som allting anpassas efter.

"Spanarna" med den judiske psykoterapeuten Per Naroskin och judinnan Jessika Gedin i spetsen, är inget undantag.

"Mein kampf" som radioföljetong kanske skulle passa "herrn" bättre.
Citera
2020-10-29, 08:37
  #28
Medlem
Ett av mina favoritprogram. Ingvar Storm är i en klass för sig! Däremot har jag inte lyssnat på över ett år ungefär. Jag orkar inte höra deras ängsliga medelklassanalyser av politik.

Hakelius känns som en frisk fläkt när han är med. Innan jag slutade lyssna helt, lyssnade jag uteslutande på de avsnitt där han var med. Annars lyssnar jag nuförtiden bara när jag är sjuk och inte har ork att göra annat. Lyckligtvis har det inte inträffat på långt över ett år, så...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback