Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-30, 23:15
  #1
Medlem
Ja som det står har jag levt så i 4 dagar detta är dag 5 och mår inte dåligt? Rökat var bra, ksalol kändes äkta och doset har funkat bra! Farligt att köra en gamingnatt till? Kökat någon banan men mycket tillsatser eller vad det heter.

-edit atn brukar ju komma efter 2-3 dagar. 2 som delat på max 10g
Citera
2017-03-30, 23:17
  #2
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Vad du än beslutar dig för att göra så se till att dricka vatten och äta mer.
Citera
2017-03-30, 23:21
  #3
Medlem
Vatten har jag alltid druckit bra, jo maten vet jag. Men ska väl inte vara några problem ett gäng linor till och sen landa på ksalol och en babba?
Citera
2017-03-30, 23:41
  #4
Medlem
Om du inte sovit nåt under tiden kan du vara nära gränsen där psyket kan börja ballar ur. Du får känna själv men jag hade rekommenderat att lägga ner och sova istället...
Du måste äta mer i alla fall, det är viktigt.
Citera
2017-03-30, 23:47
  #5
Moderator
kvm3s avatar
Gå och lägg dig och nyktra till, vetja. Gör något vettigt framöver istället för att hålla på sådär!
Citera
2017-03-31, 01:39
  #6
Medlem
Fredrik81s avatar
Låter rätt tragiskt, spola ner skiten och gå och lägg dig
Citera
2017-03-31, 01:44
  #7
Medlem
PappaPundares avatar
Hur känns det att blanda benzo med vaket i "vaket" tillstånd?

Pundade massa tjack tidigare idag men funderar på att ta en 10 mg stilnoct för att sova ifall det behövs.

Är det inte lätt hänt att man blir psyko på den combon? Har läst det på Flashback iaf men har faktiskt aldrig testat benzo med tjack utan rökt istället för att varva ner men nu har jag ingen röka kvar tyvärr :/
Citera
2017-03-31, 04:27
  #8
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Hur känns det att blanda benzo med vaket i "vaket" tillstånd?

Pundade massa tjack tidigare idag men funderar på att ta en 10 mg stilnoct för att sova ifall det behövs.

Är det inte lätt hänt att man blir psyko på den combon? Har läst det på Flashback iaf men har faktiskt aldrig testat benzo med tjack utan rökt istället för att varva ner men nu har jag ingen röka kvar tyvärr :/

Ja vi alla är ju olika.. Vet om folk som blir helt galen av den combon eftersom bra många hämningar i kroppen försvinner osv.. Men varje gång jag tar tjack så slinker det ner någon extra benzo bara för att känslan blir så underbar. Man blir ju slirig som tusan samt så go och skön och jag har alltid schysst attityd mot folk, Gäller ju bara att ha kontroll på sitt bruk av allt! Idag har det blivit tjack, xanor frontin 1 mg tabs ett par, subutex och sitter just nu och puffar på en fet spliff så nu jävlar mår man gött med andra ord Så testa dig fram, försiktigt! Det är inga leksaker vi håller på med som sagt.

Må kung alla slirpällar därute!

Mvh
Citera
2017-03-31, 17:09
  #9
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Ja vi alla är ju olika.. Vet om folk som blir helt galen av den combon eftersom bra många hämningar i kroppen försvinner osv.. Men varje gång jag tar tjack så slinker det ner någon extra benzo bara för att känslan blir så underbar. Man blir ju slirig som tusan samt så go och skön och jag har alltid schysst attityd mot folk, Gäller ju bara att ha kontroll på sitt bruk av allt! Idag har det blivit tjack, xanor frontin 1 mg tabs ett par, subutex och sitter just nu och puffar på en fet spliff så nu jävlar mår man gött med andra ord Så testa dig fram, försiktigt! Det är inga leksaker vi håller på med som sagt.

Må kung alla slirpällar därute!

Mvh

Jag tog 10 mg stilnoct igår men pga tjack antagligen dröjde dess effekt en aning tror jag och det tog längre tid för mig att känna den där sömniga känslan man får av stilnoct.
Men när den väl kom somnade jag vilket vanligtvis är en omöjlighet för mig på tjack om jag dragit en större mängd.
Då brukar jag vara vaken minst 24 timmar efter sista linan oavsett hur trött jag än är men blev glad som fan nu när jag äntligen verkar ha hittat en lösning på det här.
Hädanefter ska jag alltid punda benzo efter tjackruset.

Btw glömde tillägga att jag har ju tagit stilnoct förut just för att bli flummig och få hallisar båda med och utan sprit. Just den känslan fick jag inte när jag tog det efter tjack.
Folk brukar ju som sagt ibland säga att hallisarna blir värre när man tar benzo efter tjack men för mig blev det raka motsatsen.
Kan dock bero på att jag bara var vaken i typ 16-17 timmar igår.
Hade jag tagit det efter att varit vaken i 2-3 dygn hade det nog blivit värre.
Citera
2017-03-31, 18:29
  #10
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Hur känns det att blanda benzo med vaket i "vaket" tillstånd?

Pundade massa tjack tidigare idag men funderar på att ta en 10 mg stilnoct för att sova ifall det behövs.

Är det inte lätt hänt att man blir psyko på den combon? Har läst det på Flashback iaf men har faktiskt aldrig testat benzo med tjack utan rökt istället för att varva ner men nu har jag ingen röka kvar tyvärr :/

Snarare tvärt om. Benzot drar ner det jobbiga i tjacket, så är det för mig och många andra. Minskar risken för psykos om man inte petar i sig en jävla massa mängder benzo o går bananas
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback