Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-04-14, 16:12
  #61
Medlem
cutesnowblocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
1. Förklara permanenta uppehållstillstånd och flyktingkrisen?
2. Många år
3. Exakt. Varför ska skattepengar gå vissa löner inom nystartsjobb?
4. Är det inte dags att man lyssnar på folket ?

Jag ställer mig frågan: Måste man ens ha invandring?
1. Ja, vad? Kan du inte skilja på PUL, flyktingkrisen och begreppet 'fri invandring'? Hur tänker du ens?
2. Exakt, därför håller inte ditt resonemang ihop. Det ena följer inte det andra i din tankegång.
3. Nej, det är extremt korkat. Det visar också att marknaden inte klarar att upprätthålla sig själv.
4. Känslan av X hos några är inte synonymt med "folket". Du kan omöjligt vara inne i alla medborgares huvuden och veta exakt vad dom tycker. Eftersom du tidigare erkänt att du framförallt hämtar din info från sociala medier så antar jag att du får höra det du vill höra. Du har beställt en 'Folkets Pizza' där du på förväg bestämt ingredienserna.

Frågan: Ja, man "måste" ha invandring. Annars måste du kasta ut hela ledningen för SD, dom kommer framförallt från Skåne och Blekinge - vilket endast varit en del av Sverige ett par hundra år. Beredd?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback