Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-05-03, 22:10
  #37
Medlem
När det blir ett two nights stand såklart!
Citera
2017-05-09, 16:59
  #38
Medlem
Finns inget att uppdatera förutom att jag såg honom idag! Men vi var hela tiden långt ifrån varandra i grupper med vänner. MEN han kollade hela tiden mot mitt håll och stod så att han kunde vara vänd mot en. Jag fegis som jag är kollade ju alltid bort men.. nåväl. En till fråga! Skvallrar killar mycket? För hans vänner ser jag hela tiden och dom rååå glor på mig. Verkligen följer mig med blicken och kollar. Dom viskar inte direkt, utan bara glor och ler lite. Betyder det något eller är de bara omogna? Tycker jag är snygg? För jag brukar inte kolla efter mina kompisars haff.
Citera
2017-05-13, 21:59
  #39
Medlem
UPPDATERING:´

okej, nu e man obsessed, nej då. Men som sagt, har ju inte stött på denne person förs nu. Vi var ute och festade. Kände mig på topp! efter ett tag ser jag hur dess gäng kommer in i lokalen och genast är jag det enda dom verkar bry sig om att titta på och dom sätter sig mitt emot, men han låtsas som ingenting och är lite stel och osäker, speciellt när andra killar försöker ragga på mig. Under hela kvällen så kretsar dom runt mig och tillslut så bestämmer jag mig för att ändå hälsa som en normal människa och han är så osäker och låtsas som han inte sett mig och blir jätte obekväm när jag säger hej och beter sig nästan som han vore "rädd". Och säger något i stil med"det var inte igår, som om det var något jag gjort fel. och får inte ur sig något. Så jag drar.

ÄR inte detta så otrevligt? Han iakktar, men plötsligt var jag som luft. Varför är människan så stel och inte ens kan säga hej? Från att ha betett sig som han typ var kär i mig. Hade ändå förväntat mig att han verkade glad? Jag har ju heller inte gett några signaler om att jag vill mer som skulle kunnat skrämma iväg?

Är det kinstigt att höra av sig och fråga typ hur läget är och sen fråga snällt om något var fel, eftersom vi ändå hade fett trevligt sist? Eller ska jag bara ta in att han inte är intresserad?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback