Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-30, 09:45
  #1
Medlem
Hejsan!

Jag slutade med suben för en nio dagar sedan. Gick över på tram i 6 dagar och nu tar jag små doser av lyrica.

Har bara en mindre fråga, och det är om jag nu skulle ta tram en dag igen, skulle då ATn börja om från ruta ett? Alltså att dessa senaste tre dagar är bortkastade?
Vet ju att dom fungerar lite olika, binder till olika receptorer?

Jag menar, att dessa dagar jag tagit tram, så har jag ju i bakgrunden ändå känt av lite av ATn, så tänker att det inte riktigt är en 100% "korstolerans"? Tror att jag är ute och cyklar lite, men skulle uppskatta info på detta så att jag inte begår ett misstag. Inte värt om det börjar om från noll.

Har nämligen lite skit som dykt upp och som jag har lite svårt att ta tag i med detta halvkassa mående.

Tack på förhand!
Citera
2017-03-31, 18:28
  #2
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemenu
Hejsan!

Jag slutade med suben för en nio dagar sedan. Gick över på tram i 6 dagar och nu tar jag små doser av lyrica.

Har bara en mindre fråga, och det är om jag nu skulle ta tram en dag igen, skulle då ATn börja om från ruta ett? Alltså att dessa senaste tre dagar är bortkastade?
Vet ju att dom fungerar lite olika, binder till olika receptorer?

Jag menar, att dessa dagar jag tagit tram, så har jag ju i bakgrunden ändå känt av lite av ATn, så tänker att det inte riktigt är en 100% "korstolerans"? Tror att jag är ute och cyklar lite, men skulle uppskatta info på detta så att jag inte begår ett misstag. Inte värt om det börjar om från noll.

Har nämligen lite skit som dykt upp och som jag har lite svårt att ta tag i med detta halvkassa mående.

Tack på förhand!
Har du trappat ut sub så kan du ju köra en liten fortsatt nertrappning på just tram men då Max 150mg dag i en vecka sen 100mg en vecka sista veckan 50mg dag sen sluta. Blir bara en liten förlängd nertrappning och du kan väl stå ut 3-4 dygn avis som lär vara jätte liten. Ett tips ta 10mg norfluraz om dagen i tre veckor sen sluta den är faktiskt bra. Kommer du med slippa lite. Fast ta Max Norflurazepam 15-20mg vecka 1, sen 10-15mg vecka 2, sen 5-10mg vecka tre. Sen sluta och det kommer sitta en depp effekt på detta i en vecka med. Fast sluta sen med man kan inte bli bättre om man inte går igenom helvetet.
If you going through hell, keep going 👊🏻
Citera
2017-04-02, 14:54
  #3
Medlem
slitenslavs avatar
hur du än trappar ut och försöker lirka så kommet at, n som ett brev på posten, det finns inget sätt att slippa den, utom möjligen att söva ner sig i 2 veckor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback