Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-29, 22:33
  #1
Medlem
Hej!

Hade skabb för ett tag sedan har nu fått tillbaka/blev aldrig kurerar.
Det stora problems är att jag ett tag dejtat en tjej hon har nu om jag har skabb vilket jag tror blivit smittad också.
Hur fan droppar man det för en brud man dejtar? Känns inte som en sexig/bra grej att vara den som behöver droppa det.

Är det farligt om jag väntar ut skabben tills hon säger något?
Tror dock det finns en risk jag varit smittad någon månad redan...

Några förslag på smidiga sätt att lägga fram det? Förslagsvis hur jag får henne att tro att det är hon som smittat mig från början...
Hon solar solarium i ligg solarium kanske få det på något sätt att det kommer där i från vilket det troligen kan göra också!

Sen till nästa problem hur lätt smittar skabb?
Smittar det om jag sitter i en soffa med kläder? Kanske lutar armen om jag har kortärmat mot soffan när jag kollat på film hos polare och föräldrar?
Alla som slaggat hos mig på efterfest alla jag slaggat hos på efter fest med/respektive utan kläder...
Alla brudar som slagga hos mig, i min soffa med polare... alla tjejer dom träffar.
Måste ju säkert vara minst ett 50 tal personer i min närhet om man tänker polares polare som slaggat i samma soffa/säng. Sen har alla dom säkert legat med ett snitt på 3-4 brudar under denna period.
När jag gör bänk på gymmet och min bara skuldror ligger mot bänken?

Känns som att det är omöjligt att bota skabb kan ju inte skriva en Facebook status om det direkt om meddela alla polare och gamla ligg...

Många frågor och snurrig text hoppas jag kan få svar på några i alla fall!

Tack på förhand.// Rallarkalle
Citera
2017-03-29, 22:44
  #2
Medlem
När skabbdjuren dör kan man få en ny klireaktion på det.
Du kan ju hoppas att det är så.
Skabbdjuren springer inte över på folk - de vill ha det varmt och skönt. Att dela säng med en skabbkille däremot brukar leda till smitta...
Lycka till med din skabb!
Citera
2017-03-29, 22:45
  #3
Medlem
f30malmos avatar
Det smittar inte jättelätt. Som sagt kan själva djuren klia ett bra tag, även när de är döda.
Citera
2017-04-09, 10:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudelo
När skabbdjuren dör kan man få en ny klireaktion på det.
Du kan ju hoppas att det är så.
Skabbdjuren springer inte över på folk - de vill ha det varmt och skönt. Att dela säng med en skabbkille däremot brukar leda till smitta...
Lycka till med din skabb!

Är det farligt att vänta ut tills tjejen jag dejtar märker av det/lyfter frågan? Känns jobbigt att vara den som gör det.
Dom hoppar ju över till soffor och kläder?
Tack på förhand // Rallarkalle1

Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det smittar inte jättelätt. Som sagt kan själva djuren klia ett bra tag, även när de är döda.

Är det farligt att vänta lite med att bota det tills tjejen jag dejtar kanske märker något och lyfter frågan?
Citera
2017-04-09, 11:52
  #5
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Är det farligt att vänta ut tills tjejen jag dejtar märker av det/lyfter frågan? Känns jobbigt att vara den som gör det.
Dom hoppar ju över till soffor och kläder?
Tack på förhand // Rallarkalle1



Är det farligt att vänta lite med att bota det tills tjejen jag dejtar kanske märker något och lyfter frågan?
Seriöst, har du fortfarande problem så måste du ju behandla dig igen. Nu har du nog smittat henne
Citera
2017-04-10, 20:47
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Seriöst, har du fortfarande problem så måste du ju behandla dig igen. Nu har du nog smittat henne

Absolut har jag smittat henne det jag undrar över är, är det farligt att vänta nån vecka med att behandla sig eller vad kan hända?

Mvh
Citera
2017-04-10, 23:53
  #7
Medlem
Hittat ett skabb?? Hur ser hon ut då?? xD
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback